Vi har arbedet noget tid paa at faa siden klar og den er bare ved at blive finpudset lidt nu. Venligst kom med ris og ros til sitet. Takker |
Her er lidt input og forbedringsforslag baseret på fem minutter i webshoppen:
Når jeg indtaster URL'en, havner jeg fint nok på den danske shop, men priserne står stadigvæk i Dollar. Jeg skal selv over til højre for at vælge DKK.
Hvis jeg klikker ind på en vare som USB sticks og ændrer på mængden af hukommelse, bliver prisen ikke opdateret. Når jeg trykker "Køb", kan jeg så se i indkøbskurven, at varen er blevet dyrere, end der stod da jeg trykkede køb.
Teksten for fragt hedder "leverings-estimat". Jeg vil ikke have et estimat for fragt i indkøbskurven, når jeg handler online. Der skal stå en pris. (Hvilket det vel også er, men teksten skaber usikkerhed).
Teksten i øverste højre hjørne står på engelsk uanset valg af sprog. (Den med MP4-afspillerne).
Jeg skal indtaste mailadresse, navn m.m.
Der står "Standard Postal Service" ud for den billige fragtløsning. Oversæt det også.
I tager ikke mod Dankort. Det bør I have til danske kunder.
De danske bogstaver i jeres FAQ ser mærkelige ud i både i min Firefox og IE6.
Og så lidt SEO-input:
I bør skrive lidt mere beskrivelse i title på f.eks. jeres forside og jeres kategorier. "E-bumblebee" som title på forsiden er ikke optimalt. I kan med fordel lige droppe et par ord om, hvad I laver. "Elektronik til folket hos E-bumblebee" eller hvilke nøgleord, I nu vil gå efter. "USB" for kategorien med USB stiks er heller ikke optimal udnyttelse.
Desuden bør I skrive nogle description tags til jeres sider, da de meget ofte vil blive vist i Googles søgeresultater.
I kan med fordel fylde noget mere tekst i beskrivelserne af jeres produkter. Og sørg for at teksten er på dansk, så I bliver fundet af danskere. Pt. er produktbeskrivelserne en blanding af ultrakorte danske tekster og engelske tekster.