Jag kan förstå varför 2bissi är news stuff men jag har lite svårt att förstå varför ingen har läst infon som klart och tydligt förklarar vad 2bissi är. Jag kan se det och anser det totalt oskyldigt som konsept. 1 - Dom ger accistace om man råkar köra lite för fort och inte om man kör över 29% Kör man över det så har man ingen hjälp att hämta. Ett försäkrings bolag ersätter andras bilar och skador även om den ansvariga var berusad.... Det borde väl vara förkastligt om något? Att ingen kör lite för fort på denna sida har jag mycket svårt att tro på. Naturligtvis är ni ansvarliga i trafiken och gör allt för att inte köra för fort men att säga aldrig är ett stort ord.
Att likna 2bissi''s service med att betala volds makare eller pedofiler är totalt osmakligt och jag kan inte ens om jag var full se likheten i det inlägget. Jag tror nog att någon respekterad debattör här på sidan startade negativt och dom flesta andra följer tropp för att inte verka dumma.
Men nog om det. Tack till Amino för en kanon god sida. Och alla andra otroligt bra och givande inlägg.
Euro Man |
2bissi
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=3854&pageNo=5 Men siden du nu er igang, så svar mig på dette: 1. Hvordan falder 2bissi koncepetet ind under Multi Level Marketing? 2. Syntes du, seriøst, at det er ok at basere sin forretning på at støtte folk der har brudt dansk lovgivning? (eller svensk for den sags skyld) |
Dato: 4/10/2006 11:53:02 AM Forfatter:EuroMan
Jag kan förstå varför 2bissi är news stuff men jag har lite svårt att förstå varför ingen har läst infon som klart och tydligt förklarar vad 2bissi är. Jag kan se det och anser det totalt oskyldigt som konsept. 1 - Dom ger accistace om man råkar köra lite för fort och inte om man kör över 29% Kör man över det så har man ingen hjälp att hämta. Ett försäkrings bolag ersätter andras bilar och skador även om den ansvariga var berusad.... Det borde väl vara förkastligt om något? Att ingen kör lite för fort på denna sida har jag mycket svårt att tro på. Naturligtvis är ni ansvarliga i trafiken och gör allt för att inte köra för fort men att säga aldrig är ett stort ord.
Att likna 2bissi's service med att betala volds makare eller pedofiler är totalt osmakligt och jag kan inte ens om jag var full se likheten i det inlägget. Jag tror nog att någon respekterad debattör här på sidan startade negativt och dom flesta andra följer tropp för att inte verka dumma.
Men nog om det. Tack till Amino för en kanon god sida. Och alla andra otroligt bra och givande inlägg.
Euro Man
Øh... hvorfor er det lige at den fortsatte debat om www.2bissi.com er havnet i forummet om Network Marketing?
Hmm... anyway... måske du skulle kopiere din kommentar OVER i rette tråd - så din kommentar får vægt i den sammenhæng ;-)
Debatten om 2bissi kører her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=3854
Lasse
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)