Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website med Forum og Bloks

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ville blive glad hvis nogle fra jer gad komme med noget feedback til et nyt website lavet til dem der arbejder professionelt med software test.Link:  www.softwaretestforum.dk

Al ris og ros kan bruges, tak på forhånd.

Info:

softwaretestforum.dk består i øjeblikket af 3 dele: ·         Forsiden (med visning af nyheder og artikler og kurser og konferencer. Det er her også muligt at lave afstemninger. På hovedsiden er der links til hhv. et forum og en blog)·         Software Test Forum·         Blogs 

Fakta info (d. 1/7 –2008):·         Den nye Website er 6 måneder gammelt. ·         Det køre 3 afstemning, hvor der er afgivet 308 stemmer.·         Der er ca.140 medlemmer af det gratis forum, hvor ca. 20 har været ind og skrive under en af de følgende kategorier: Teknikker til test, Test Automatisering, Test Management, Kvalitetssikring, Test værktøjer og Kursus, certificering, jobs.·         Pt linkes der til 2 testblogger:

o        Profession: Tester (af Rune Alm )

o       Testbloggen under computerworld.dk: Fra en testers kontorstol  (af Christian Carlsen)

Hilsen

Marck

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:37

Jeg må sige at din forside ser lidt rode ud. 

Du bruger forskellige fonte, og det er i forskellige størrelser.

Allernedert til venstre er der et stykke grafik, som ikke helt passer sammen.

Måske skulle du putte noget grafik på forside, så det ligesom frisker det lidt op :-)

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:26

Jeg er enig i at der mangler billeder eller grafik på forsiden, ligesom de forskellige fonte godt kunne trænge til en "ensretning", det ville give det hele et lidt mere professionelt look. Desuden er det forskellige fonte der bruges i midten afhængig af hvilken side man er inde på.

Desuden troede jeg ved første øjekast at de "Udvalgte blogindlæg" og "Udvalgte aktiviteter på forum" var Google Ads. Jeg vil tro at det primært skyldes de forskellige fonte du bruger. Men måske du skulle overveje at sætte dem lidt anderledes op.

Jeg vil desuden mene at det virker lidt underligt at man bliver smidt over på en anden side, når man skal bruge forummet. Jeg ved godt at det er nemmest at bruge phpBB forummet, men er der ikke et forum-modul man kan hente til Joomla, som kan nogenlunde det samme? Det ville i hvert fald virke bedre hvis det hele var integreret. 

Du burde nok også skifte dit favicon.ico, til noget andet end Joomla standard icon.

Men ellers er det en super god ide med et forum ang. software test, det er klart et overset område indenfor datalogi.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)