Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kender det godt ... Du har siddet og knoklet med din hjemmeside. Nat efter nat har du finpudset den - og nu er den endelig klar. Der går et par år, og du opdaterer den af og til. Du har stirret dig blind på den, og du er ude at stand til at vurdere, om den nu også holder. Hvor ville det være dejligt med en feedback fra en neutral iværksætterkollega ...

Hvis du har lyst til at give din umiddelbare feedback på mit site, hører jeg meget gerne fra dig Smile

Se www.zenius.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:58

Hej

Spændende site. Det er nemt at finde rundt, og det er rart at se på, BORTSET fra den meget mørke kant for oven. Den virker efter min mening for trykkende, i forhold til det budskab du vil frem med. Prøv som et eksperiment at lade blikket glide lidt hen over siden, og så imens scrolle nedad, så den mørke kant forsvinder opad. Jeg føler næsten en fysisk lettelse når den forsvinder.
Den kant du har på dine undersider fungerer bedre, den er selvfølgelig også mindre.

Fra Søborg
Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 21:06

Fra Søborg
Tilmeldt 3. Jul 08

Fra Søborg
Tilmeldt 3. Jul 08

Hej Viggo

Det kan jeg faktisk godt se ... Tusind tak for dit input, det vil jeg da lige arbejde på Big Smile

Patrick

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:08

Hej Patrick.

Til lykke med en næsten perfekt hjemmeside! Den bærer virkelig præg af, at den er finpudset ned til de mindste detaljer.

Næsten lige før, den har mistet sin personlighed på forsiden - og det er IKKE, fordi jeg absolut skal finde noget. Men jeg har været inde på flere af jeres underliggende sider, hvor der er meget mere personlighed i sproget.

En ting, der slog mig: I lægger meget vægt på varme og humor. Det fremgår ikke rigtigt af forsiden eller af jeres lidt kolde farver i kølig grøn og blå. Dette er bare min personlige mening, men nu du spørger!

Den humor og varme, jeg efterlyser, findes på andre sider. Måske har I bare skåret lidt for meget for at opnå perfektion. Lad lidt mere varme og humor skinne igennem på forsiden - og måske varmere farver. 

Men det er kun petitesser. Alt i alt - flot design, vel fungerende, alle de oplysninger man kan ønske sig. I ønskes alt godt!

Mvh

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Søborg
Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 23:47
Kære Anne

Mange tak for din detaljerede feedback :o) Selvfølgelig for de pæne ord, og bestemt også for dine observationer vedr. farverne og den varme/humoristiske tone. Det sender alt sammen et metabudskab, og det skal selvfølgelig passe til resten, så det vil jeg arbejde på i weekenden :o)

Held & lykke til dig!

Patrick
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)