Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på www.IndustriBasen.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

IndustriBasen.dk skal have nyt design og derfor vil vi gerne have jeres mening om det nye design som stadig kan ændres.Der mangler kortlogoer på forsiden skal det lige siges.

Hvad synes i om farverne, funktionerne, opbygningen ja alt? Hvad kan gøres bedre?

Det nuværende design ser sådan ud

www.IndustriBasen.dk

Det nye design ser indtil videre sådan ud

http://img78.imageshack.us/my.php?image=industribasen2008ub8.jpg

Hvad kan laves bedre?

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 08:04
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:28

Altså det er da meget pænt, men ikke noget man ikke har set før. Det er svært at bedømme når man ikke kan teste dets funktionalitet, så med udgangspunkt i at det bare virker så et pænt design.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 11:54

Er det en side der ser troværdig ud. Var det en side i ville bruge hvis i skulle sælge en varevogn, gaffeltruck eller hvad det måtte være?

Hvad kunne gøre siden mere troværdig og mere professional?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:28

Jeg var lige forbi siden igår, fandt den faktisk via google hvor jeg søgte efter en minilæsser (ja, sådan nogen kan nørder også have brug for til tider, ihvertfald når kæresten mangler sådan en til at muge ud hos hestene med)

Jeg synes det nye layout giver en mere overskuelig forside, så det er positivt.

Hvordan undersiderne kommer til at tage sig ud kan jeg dårligt svare for, men skal gerne give mere feedback på det når du kommer videre med det.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 15:06

Tak for de gode råd.

Vi har stadig noget tid endnu til at ændre det som skal ændres.

Hvad er det første i ville ændre ved det nye design hvis det var?

http://img78.imageshack.us/my.php?image=industribasen2008ub8.jpg

Mvh

Morten

www.IndustriBasen.dk industribasen.dk er en handelsportal for industrien.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:13

Den ensfarvede bundbjælke har ikke rigtig sammenhæng til resten af designet men ellers set det da ganske fornuftigt ud.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:59

Siden er blevet bedre end før- ingen tvivl om det..

Dog syntes jeg der er nogle enkelte ting der stadig kan tænkes over.

Efter min emning flyder det hele en smule for meget sammen i farverne. Der er brugt lidt for mange 'glossy-grå' elementer, og savner måske at der er en stærk.. hmm.. orange måske.. til ligesom at give lidt mere substans i kontrasterne..

Den gule farve du har valgt at bruge  til dine priser bryder jeg mig desværre heller ikke så meget om.  På skærmen jeg sidder med lige nu, der bliver den meget hård for øjnene at kigge på.

Skal den være gul, så skal den være en anden gul... Ellers ville jeg nok vælge en anden farve end netop gul, da den ikke fungere så godt oven på hvid..

Båber du fik noget ud af den kreative feedback :)    

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 22:48

Hej Brian.

Jeg tager imod kritik eller ideer med kyshånd som man siger.

Ja jeg har også tænkt på det med Orange. Det er sådan lidt en farve for industien så den skal jeg have tænkt mere over.

Farven på priserne skal også helt klart laves om. Sagde jeg også med det samme til ham der har lavet det nye design. Vigtigt at priser er tydeligt og venlige for øjnene.

Så tusind tak.

Hvad der andre Aminoer der har nogen kommetare eller bemærkiniger til designet?

mvh

Morten

www.IndustriBasen.dk IndustriBasen.dk er en handelsportal indenfor industrien.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 22:52

www.IndustriBasen.dk:
Hvad kunne gøre siden mere troværdig og mere professional?

Jeg kan ikke lide topbanneret, jeg syntes det fylder for meget, og de reklamer der kører har ikke noget med resten af siden at gøre.

Jeg har været inde på den gamle side og se i alle kategorierne. Hele "udlejes"delen er tom, så endten skal du gøre noget mere for at få indhold i kategorierne (kontakte alle byggemarkeder, landbrugsstationer mm der i forvejen lejer maskiner mm. ud) eller også skal du droppe den del.

Når man trykker på knappen "brugt" "nyt" eller udlejes kommer man til arbejdstøj mm. og ser at kategorien er tom. Lige der overvejede jeg om der overhovedet var indhold på siden, og ville formegentlig have lukket browseren ned, hvis jeg var potentiel kunde. Du skal overveje at fjerne de kategorier der ikke er indhold i, og helt sikkert sørge for at man ikke automatisk kommer til en side uden indhold.

Som jeg ser designet, er Regionen den vigtigste søgekriterie for dine bruger, efter som det er det der tager mest plads. Er du sikker på at det forholder sig sådan. JEg ville ligge mindre vægt på regionsvalget og stører vægt på produktkategorier.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)