Hermed lige en lille hyggelig historie her fra biksen af.
Firmaet fyldte 4 år her den 1. juli og i den anledning havde vi inviteret kunder, leverandører og venner af huset til en lille fødselsdagsreception, med temaet børnefødselsdag (Det blev jo kun fire år)
Så vi havde sørget for en stor kagemand og en masse sodavand og cocio.
Arrangmentet var en succes uden lige, og vi er stadigvæk lykkelige for de gaver vi fik, herunder en lille legetøjsbil og en malebog og en sparegris (fra banken, sjovt nok)
Og så var det jo en hyggelig dag sammen med en masse glade folk der også så ud til at hygge sig.
Så alt i alt kan det anbefales at holde receptioner i anledning af mærkedage i firmaer, det er ihvertfald ikke sidste gang det sker her.
Vi holder også reception den 18 Juli i andledningen af at vi har fået nye, store og lækre lokaler samt at undertegnet fylder 30 år om søndagen.
Vi har inviteret alle dem vi samarbejder med, nye/gamle og forhåbentligt kommende kunder. Jeg synes det er en rigtig god ide til at folk kan se hvem vi er og hvor vi holder til og jeg tror bestemt at der vil komme nye kunder til efter arrangementet. Samtidig er vi blevet lidt flere svende i løbet af sommeren, så også en super måde til at få dem præsenteret til alle..
Jeg har lejet en slush-ice og en popcorn maskine til dagen, så der vil også være lidt spass hos os. Glæder mig iøvrigt som et lille barn glæder sig til juleaften:-)