Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skaerlunddesign.dk feedback på amatør webshop!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lavet mit eget firma´s webshop (grund skabeloner o.l. var der) og jeg har absolut ingen forstand på it, webshop eller lignende, så jeg vil meget gerne have din feedback, på min hjemmsideBig Smile

Hvis du kan undvære 5 min så kik på www.skaerlunddesign.dk og kom med din feedback; Meget gerne RIS, så jeg kan gøre den bedre!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Hej Janne

Her lige et par ting.

• Smid lige et par flere lækre tilbud på forsiden og ikke kun i højre siden.
  • Ryd kraftig op i den navigationstruktur. f.eks kan produkter og infosider skilles ad, højre siden er en stor blandet landhandel Smile
  • Man har lidt svært ved at se helt præcist hvad det er du sælger og i hvilket omfang, har du mærkevarer så placer evt. logoerne synligt på forsiden(husk at gøre dem aktive)
  • Den må du præsenterer din varer på er meget rodet og billeder er meget små i sær på forsiden. Under linket "Til hesten" har du fat i noget at det rigtige.

Endvidere vil jeg anbefale ebøgerne "webshop hvordan", "e-værksætteren.dk" og "e-pusher" som er fyldt med masser af gode råd til at øge salget og tips og triks.

Håber det var en hjælp

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:25

og hvis du skal eksponere dit tilbud indtil uge 27, så sørg for at gøre det klikbart... ellers ved jeg jo ikke hvordan jeg kommer derhen...

sørg for at dine besøgende kan finde dine varer så hurtigt som muligt...

"når valget er dit" teksten i toplogoet er lidt svært at se på grund af den mørke gradient farve.. kontrasten skal lige være lidt større...

din baggrund går lidt gal i bunden, når siden bliver for lang..

men det er da en meget fornuftig webshop du har fået lavet....

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:00

Hej Janne

Det er en god begynder webshob og godt gået Smile

Fordi dit website fortjener at være oppe | Taber du salg på grund af nedetid på websitet? www.siteperformance.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00

Tusind tak for at I ville brge 5minSmile

Jeg kan godt se, at topbanneret ikke fungerer helt så godt; teksten er ikke ret tydelig.

Hmmm kender I det at man tænker DOOOOH! Menuerne i venstre side er jo en slagmark Wink Det vil jeg se om jeg kan få kortet lidt ned på. Problemet med webshoppen er at den er meget begrænset men jeg vil gøre et forsøg.

Mht hvad vi sælger/mærkevare så er SD vores egne niche produktion og stort set den eneste mærke vi sælger.

Jeg har e-pusher og vil få fat på de 2 andre bøger. Tak for hjælpenBig Smile

Flere kommentar modtages gerne!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)