Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg finder på ideer, hvad siger du, er denne god eller ikke

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 22:54

Super ide.

Hvis du bliver stort, har du taget en stor skridt i den fantastiske globalisering.

Det er en side jeg helt sikkert regner med at bruge på et tidspunkt. Det er fedt at det kun koster 30 $ at få oplysningerne, det gør at man ikke behøver at overveje det to gange inden man betaler. Hellere sætte prisen for lav end for høj fra starten, det gælder om at få brugere, så kan man altid hæve prisen, hvis der er grundlag for det.

Jeg tror at folk der har brug for en programmør fra din side står i meget forskellige situationer. Og på en eller anden måde skal man blive guidet hen til de programmører der egner sig til opgaven. ( Jeg kender ikke så meget til programmering, men her kommer nogle situationer som jeg kunne forestille mig. Der er helt sikkert mange flere)
- Der er mig der har et design, men ingen anelse har om hvad det skal programeres I, det skal bare virke. 
- Den danske programmør der blot skal have nogle til at lave det tidskrævende hard core programmering, så han slipper nemmere om hans opgave.
- Personen der skal have viderudviklet en side.
- Personen der skal have lavet en side, men har krav om at siden skal bygges op i Typo3 eller lignende.

Som det er nu vil jeg ikke vide hvilke programmører jeg skal kontakte. Jeg tænker at ved at vælge hvilken situation man er i, bliver anbefalet de programmører der kan løse ens opgave, derved bliver feltet indsnværet om man spilder ikke tid på at kontakte programører der ikke kan løse opgaven.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 27. Mar 07
Skrevet kl. 23:48

Hejsa og tusind tak for jeres positive og negative kritik, det kan virkelig bruges.

Hvad angår selve sitet vil vi ikke p.t ændre designet, men hvad vi er ved at lave lige nu er muligheden for at se hvad de forskellige virksomheder har lavet og kan lave, så det bliver meget nemmere at finde frem til en man kan bruge.

Dette kan godt blive svært at lave perfekt, men vi forsøger, men vi vil udvilke undervejs, så vi ender på en løsning tæt på det perfekte.

Hvad jeg har tænkt på er at jeg vil lave en løsning så man kan vælge hvad man vil og derefter komme til de programmører der tilbyder dette, dette er mest for at de besøgende som ikke er vant til at få udviklet også forstår hvad dette handler om og kan finde det de søger.

såsom

Design, oversættelse, Tekst-editing, Reklame, SEO, Simple websider, Avancerede websider, Database, flash, software, og ellers alle former for programmerings sprog........

du vælger og du vil få dem frem som kan det du efterspørger, hvis de ikke er online kan du sende dem en besked om chattidspunkt, hvor du kan snakke med dem.

Når du har chattet med vedkommende og fundet ud af du vil bruge ham, betaler du de 30 $ og du vil modtage alle kontakt oplysninger på mail fra vedkommende og resten af jeres arbejde foregår over telefonen, msn messenger...ja i bestemmer.

Jeg er yderligere ved at få lavet et sikkerhedsnet for dig som kunde og for programmøren som leverandør, det er vigtigt for at dette fungere 100% at der ikke er nogen der føler sig snydt, samt hvis der opstår problemer at disse kan løses fornuftigt.

Jeg vil udvælge de bedste firmaer jeg kan finde, så derfor er det sådan at de fleste kan det hele, eller tæt på det hele, flere af de firmaer jeg har med at gøre har 75 - 100 folk siddende som kun venter på dit projekt.

Det kan være at vi starter op med 2 eller 3 virksomheder, men forventer hurtigt at have tilkoblet et hav af virksomheder.

Der var en der nævnte at jeg skulle lave denne side på Dansk, det vil jeg ikke gøre nu her, da for at dette kan blive til en ordentlig forretning, skal den være på engelsk, 30$ for disse oplysninger og kontakter er jo ingen penge, så der skal mange til før at det bliver til gode penge.

Og ja det skal være billigt, du skal ikke som besøgende føle du tager en chance ved at benytte siden, det kan jo være det er første gang du arbejder med løsninger på denne måde.

Jeg tror min side er færdig i løbet af en måneds tid, så jeg håber i alle vil kigge ind når jeg er i luften.

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 08:42

Super Christian

Det lyder til at du har fod på det meste.

Jeg har lige et synspunkt mere. Den måde jeg gerne vil indsamle tilbud på er ved at sende den samme mail med krav/spec til måske 3 programmører, og høre hvem der kan leverer bedst og billigst, med andre ord er det i langt fra alle tilfælde at jeg har lyst til at chatte med dem som det første. Kan denne fremgangsmåde benyttes på dit site? Hvis ikke syntes jeg selvfølgelig at det skal gøres til en mulighed.

Igen super ide. Jeg sender snart 30$ din vej. 

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 27. Mar 07
Skrevet kl. 20:46

Hej og tak for dit svar

Nej det kan du ikke og jeg tror heller ikke det bliver en mulighed, det er idag en mulighed på de fleste andre sider på nettet, lige netop det du siger, at man lægger sit projekt i udbud.

Det jeg gerne vil skabe er et forum hvor du kan gå ind og søge efter en pro indenfor den kategori du vælger, du skal kunne se hvad de har lavet før osv.

Når du finder nogen der virker interessant kan du chatte med dem hvis ellers de er online, hvis ikke kan du sende dem en mail.

Jeg finder de forskellige virksomheder og jeg sørger for at dem der er på, er dygtige, så når du bestiller et stykke arbejde, så bliver du også tilfreds med resultatet.

Jeg er af den overbevisning at det er vigtigere at kunderne er tilfredse, fremfor at det er billigt.

Det kan jo være at jeg er forkert på den, men så må jeg lave det om senere.

jeg tror nu kvalitet er vigtigere end pris, problemet med mange af de andre sites på nettet er lige netop at alle de billige programmører er rated højt da de får de fleste jobs, mens de bedste som måske kun er 10 - 15% dyrere ikke er rated ligeså højt.

Derfor kan du også nemt rende ind i en virksomhed som ikke laver et ordentligt stykke arbejde, men bare sælger billigt.

det har jeg personligt prøvet 2 gange og dette er ikke sjovt, derfor tror jeg ikke at der kommer udbud på denne side, men istedet kvalitets virksomheder.

Christian

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)