Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på site

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har nu sat mig så meget jeg kunne ind i min nye levestil, og prøver nu at se om det kan lade sig gøre.
Jeg sælger forskellige ydelser til webmasters, så de kan få mere tid til udvilking og sådan.

Jeg vil gerne have noget Feedback på min firma site www.veux.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:46

Lækkert og flot site Yes  Tror at jeg ville have lidt mere fokus på hvad det egentlig er du laver. Altså skrive det i kort form på din forside eller sådan noget. Vi skriver hos os; Onlineparfume.dk - Find din duft her. Du kunne skrive; Veux.dk - Vi hjælper med... noget Big Smile Kan godt se at du skriver Web Holding for alle, men personligt ved jeg ikke rigtigt hvad det betyder..

Ville nok også smide produkt kategorien længere frem på menu-listen.

Mvh.

Nikolaj 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:43

Hej Mads,

Her er nogle få kommentarer.

Jeg kan tilslutte mig forslaget om, at du bør skrive lidt mere uddybende på forsiden, hvad det er, du tilbyder. Lige nu er det et miskmask af at styre sider, købe hosting, få support eller købe annonceplads. Og det bliver ikke rigtigt meget bedre på de andre sider. Sørg for at få formuleret helt klart, hvad du har at tilbyde dine samarbejdspartnere, altså hvad det indbærer at lade dig "styre" deres hjemmeside.

Desuden bør du læse alle tekster på din hjemmeside igennem for stave- og grammatikfejl. Der er en del af dem rundt om, og det skader førstehåndsindtrykket.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:47

Hej igen

Tak for feedback på min side.
Ang. stavefejl og sådan ved jeg godt de optræder, men jeg er ordblind, og har svært ved at rette dem.

Mvh
Mads

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:36

Hej!

Rent design mæssigt synes jeg det ser godt ud. Jeg ved nu ikke helt hvad din header har med det du laver at gøre. Hvis jeg lod være med at læse teksten, ville jeg tro at jeg var havnet på en planteskoles hjemmeside.

Du har mange stavefejl på siden - det ville være en rigtig god idé hvis du fik en til at læse dine tekster igennem og rette dem. Personligt kunne jeg aldrig finde på at handle med nogen der havde så mange stavefejl på deres side. Det virker lidt som om man ikke helt har styr på tingene. - ta' venligst kritiken positivt, det er heldigvis noget der er ret hurtigt at få rettet. En ret synlig stavefejl er i din menu, her har du skrevet "netwærk" det staves "netværk".

Jeg har desuden lidt svært ved at finde ud af hvad I laver. Det skal gøres meget tydligere på jeres forside, du skal fange brugeren med det samme ellers hopper de bare videre til en anden side (måske en konkurrent).

Håber du kan bruge kritiken til noget godt ;)

mvh Tobias

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:12

Hej alle sammen

Tak for Kritiken, som jeg self. vil tage posivt.
Jeg lukker tråden nu, og får rettet disse "Mangler" så siden bliver endnu bedre

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:24

Hej alle sammen.

Jeg vil høre om i gider chekke siden igen.
Mener selv alt stavefejl og sådan er blevet rettet.

Mvh
Mads

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:26

Hej igen 

Kun få kommentar'er 

Veux.dk - Styring af din site.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:28

Hej Mads!

Det blev skam bedre hvad angår stavefejl. Dog kan der stadig findes nogle. På din forside har du skrevet "procukt" under "produkt lanceres" (Slåfejl). Du har 2 kommaer efter "Styret". Du skriver "en site", og det kan godt være at det bare er mig men hedder det ikke "et site" og "en side"?

Jeg mener stadig at siden mangler lidt før den virker troværdig og får folk lyst til at handle med dig. Hvad med nogle billeder til at symbolisere hvad det er du laver...? Men alt i alt; det er gået fremad siden sidst og det er jo den rigtige vej.

Det var lige et hurtigt svar fra mig ;)

mvh Tobias

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 23:08

Mange tak for jeres hurtige Feedback.

Jeg vil rette fejlene hurtigst muligt. (:

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)