Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Målgruppe: Unge vilde mænd, der vil erobre verden.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Girls

Jeg ejer et pladeselskab og har brug for en person der ved hvor de unge befinder sig på nettet.

I løbet af sommeren/efterår udsender vi den første plade med vores første artist. Dertil skal der bannerreklamer op et sted.

Artisten er et Rock band af de rå.  Et band der virkelig forstår at nå ud over scenekanten og hive fat i publikum. Der er smæk på, guitarsoloer, Jack D og hele molevitten.
Vi skal snart beslutte os for hvilke hjemmesider der skal køres bannereklamer på, og til den opgave vil jeg da lige hører Jer først om i ved, hvor de unge mænd klikker hen. Unge mænd der har en tendens til at ville skille sig ud fra mængden, der er ligeglad med hvad andre mener om dem, unge mænd der vil erobre verden og højst sandsynligt finder meningen med livet når han hører dette band. Alder: 15-35 år.

Det betyder ikke så meget at der er sindsyg mange besøgende, hellere have fat i 2 der køber pladen, end 1000 der er ligeglad.

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:21
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:32
Hvis du vil have fat i unge mennesker, så prøv de forskellige gå i byen sites a la www.dkbn.dk og www.nightleif.dk Der er der en masse unge mennesker samlet, men om de skiller sig ud kan jeg ikke sige...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:35
Jeg kan ihvertfald finde en hel række steder, da vi bl.a. arbejder med målgrupper på nettet. Er der et sted hvor man kan høre musikken, og finde lidt mere inspiration? Det er ikke rigtigt til, bare udfra de givne oplysninger

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 20:18
Dato: 4/9/2006 7:21:00 PM Forfatter: Henrik Nielsen

Hej

Det troede jeg at en idekonge havde styr på, det med de unge
jeg siger

He he... jo jo bevares, det ved du jo jeg har!
 Det er nogen gode steder du nævner dér, men dét der er så hylens interessant er HVEM der sidder ude bag skærmen. Arto.dk er jo proppet med vidt forskellige unge mennesker - jeg vil ha´fat i en mere specifik ung mand. Ham med selvtillid, ham der er ung og smart og er ligeglad med hvad folk tænker om ham, ham der tror ham kan ligge verden ned.
Men kom endelig med nogen flere idéer, MySpace er god, men det skal være pæredansk til at starte med.

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 20:21

Dato: 4/9/2006 7:35:19 PM Forfatter: Marcel Fuursted Jeg kan ihvertfald finde en hel række steder, da vi bl.a. arbejder med målgrupper på nettet. Er der et sted hvor man kan høre musikken, og finde lidt mere inspiration? Det er ikke rigtigt til, bare udfra de givne oplysninger

Hej Marcel

Musikken må du vente lidt med. Det hele skal begynde med et "BANG!". Ikke lidt her og lidt dér. Men hvis du allerede ved en hel række steder, så oplys dem venligst.

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:44

Hvad med nogen af de fede spille steder?

F.eks. på Rust eller The Rock...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 03:19
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 05:13