Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når Aminoer arbejder sammen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Syntes bare lige I skulle høre om et samarbejde mellem Amino'er som ligner en succes.Jeg annoncerede for nogen tid siden min nye lagerhotel løsning her på Amino. Jeg fik henvendelser fra et par af jer, men især én var særdeles seriøs. Samarbejdsaftalen er nu ved at være på plads, og snart starter min nye virksomhed op med en Amino som første kunde.Fordelen ved et samarbejde mellem Aminoer, er at begge parter er mere opsatte på sparring m.m. Det har givet nogle virkelig interessante samtaler ved de første opstarts møder. Jeg vil af den grund anbefale andre Aminoer at vælge en Amino ved fremtidig samarbejde.

Med venlig hilsen

Hans

www.pickandpack.dk

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:55

Kan kun bakke op om hvad du har sagt! Big Smile

Mvh.

Nikolaj  

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:44

Jeg har oplevet det samme og har ikke kendskab til noget andet forum, hvor iværksættere hjælper iværksættere så hurtigt.

Man har jo lov til at lave en selektion af de tilbud der kommer!

Det er en rigtig god fornemmelse at være en AminoWink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 08:56

Jeg vil også være med her - for jeg kan nikke genkendende til det hele.

For mit vedkommende har jeg gennem de ca. 1 ½ år der er gået, hvor jeg har været på Amino oplevet følgende :

• Nogle gode kærlige professionelle spark i r.... fra Amino`er i forhold til mit website, og de muligheder de kan se jeg har.
  • En rigtig god professionel behandling fra en Amino i forhold til mit regnskab
  • Rigtig mange Amino`er som dygtige og iderige sparringspartnere
  • Et stort netværk fra utallige Amino`er hvor brainstorming blot er en natrulig del af hverdagen.
  • Nogle rigtig dygtige og serviceminded Amino`er som kan levere det jeg mangler - og som ved hvad jeg vil have Big Smile

Så et KÆMPE TAK til en helt bestemt Amino som præsterede at få "lokket" mig herind i sin tid - det vil jeg altid være taknemmelig for. Uden ham og Amino er jeg ret sikker på at jeg ikke var nået så langt som jeg rent faktisk er i dag.

Jeg glæder mig til at se hvad fremtiden bringer for os alle - Held og lykke med alle jeres ideer og forretninger. I kan godt, tro på det og sidst men ikke mindst - Husk at have det sjovt og nyd processen og den unikke tur Big Smile

De varmeste hilsner

Birgit

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)