Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Playerstransfer.com - feedback

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har arbejdet utroligt langt tid på vores site nu, og har lige åbnet siden for kort tid siden: www.playerstransfer.com. Det kunne være fedt hvis der er nogen herinde som ville kommentere på vores idé, vores formidling af ideen, og vores design.

På forhånd tak!

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:21

Hej,

Jeg kan kun sige Respekt. Det er et virklig flot design.
Jeg ved ikke om jeg forstår konceptet, men sådan som jeg forstår det er det at i viser spillere frem ?
hvis dette er rigtigt er det et rigtigt fedt koncept. (: 

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:22

Hej Søren.

Til lykke med jeres flotte, indbydende og enkle design. Dejligt overskueligt, behageligt at se på. Jeres ide lyder også spændende. Da jeg ikke er sportsfan, kan jeg ikke kommentere ud fra viden om dit felt, men kun ud fra generelle betragtninger.

Der er dog nogle ting, jeg som tekstforfatter vil kommentere:

Der mangler korrekturlæsning. F.eks. står der under "Hvad koster en profil": Gratisprofilen egner er egnet til. 

Også i den engelske udgave er der en del sproglige fejl, stavefejl, m.v. Så generelt ville lidt sproglig opstramning gøre jeres site endnu mere perfekt.

Når I skriver, at I er verdens største salgsvindue for spillere, så kan det godt virke lidt pudsigt, at der kun er 22 tilmeldte profiler. Måske ville det virke bedre, hvis der stod, at I er helt nystartet, så man kan forstå, at det er derfor, der ikke er så mange tilmeldte endnu? Bare et forslag.

Held og lykke med projektet.

Sommerhilsen

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 14:39

Hej Mads

Tak for dit svar.

Ja, det er korrekt. Vi er en netportal som formidler kontakten mellem spillere og klubber. Spillere, klubber, og trænere kan lægge deres profil ud på portalen, og kan via af deres profil tage kontakt til hinanden. Spillerne kan præsentere sig med en personlig video, såldes at klubberne kan få syn for sagen.

Og endnu engang tak for dit svar.

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 14:49

Hej Anne

Tusind tak for dit svar også.

Jeg takker for din positive kritik - det er dejligt at få noget konkret at arbejde med, og jeg kan godt se når du siger det, at der er nogle sproglige ting der kan forbedres væsentligt. Det er utroligt fedt at få noget konkret at arbejde med.

I forhold til udsagnet "verdens største salgsvindue" kan vi ikke være mere enige. Men jeg tror faktisk ikke desto mindre at det er et korrekt udsagn, da vi mig bekendt er de eneste af vores "slags" endnu. Men det ændrer selvfølgelig ikke ved at det er noget vovet udsagn, når nu vi kun har 22 medlemmer. Så helt enig, vi burde nok lave det om når vi ikke er flere medlemmer endnu.

Men endnu engang tak for dine kommentarer, og god sommer.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:59

Hej igen.

Selv tak. Glad for at kunne bidrage.

Hvor er det dejligt for jer, I er de første på banen med dette koncept. Jeg ønsker jer al mulig held og lykke. Bare der var flere, inden for andre brancher, der ville åbne kontaktformidling i samme kvalitet.

Rigtigt god sportssommer til dig.

Venlig hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 09:43

Jeg kunne godt tænke mig at have lidt mere feedback på min side: www.playerstransfer.com

Er der et par stykker af jer som lige har 5 minutter til at kigge på siden?

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 16:56

Jeg vil da gerne lige kommentere lidt.

Dog ud fra et hutrtigt lille kig, sport interessere nu heller ikke mig.

Men det er helt igennem en rigtig dejlig side i har fået sat sammen jeg synes at siden er utrolig dejlig at bevæge sig rundt på.
Og den virker dejlig indbydende.

Det var de korte ord fra mig.

Held og lykke med det hele..

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:22

Hej Søren

Tillykke med den nye side. Blir spændende at følge jer fremover.

Jeg syntes i har fat i noget af det rigtige. Kanon opsætning - stilren og simpel. Der er dog en masse små skønhedsfejl, bl.a. stavefejl osv. Men det noget som hurtig kan fikses. Det største problem jeg ser, er at jeres side er utrolig lang tid om at oploade. Når jeg trykker på fanerne tager det ihvertfald 10 sek. at få hele siden klar, og jeg sidder endda med en rigtig god forbindelse. Man bliver utrolig hurtig irriteret over dette og mange vil måske hurtig forsvinde for en ellers dejlig hjemmeside.

Bare lige lidt herfra. Held og lykke fremover - godt arbejde.

Tilmeldt 29. Jun 08
Skrevet kl. 09:16

Hej René

Tusind tak for din tilbagemelding på vores side. God pointe du har med at fanerne er for langsomme til at loade, det prøver jeg lige at se om vi kan gøre noget ved. Derudover er der som du rigtig nok påpeger nogle skønhedsfejl. Fedt at du er så konkret, og tak for den positive kritik.

Flere der har en kommentar til vores side? 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)