Hej iværksættere,
Se vores tilbud her
Klik her - 30 % rabat på Kundetestimonials
Skab øget forretning med Kundetestimonials
Vi er en iværksættervirksomhed, der producerer handlingsorienterede film til virksomheder - film der støtter op omkring salg- og markedsføringsprocessen i virksomheder. Vores enkleste, men også mest effektive produkt hedder Kundetestimonials, og er jeres kunders anbefalinger, produceret som film. Vores film, er professionelt produceret, men de er ikke kunstneriske mesterværker, de bygger i stedet på salg og markedsførings modeller, som er kendt for at skabe salg og afsætning. Det vigtigste er, at de virker på din målgruppe og er med til at skabe øget forretning for din virksomhed.
Effekten af "mund til mund"
I al sin enkelhed får vi dine eksisterende kunder til at fortælle omkring de fordele de har med at handle med jer, samt det udbytte de har fået - målgruppen er dine potentielle kunder. Det skaber en troværdighed som ingen indenfor firmaets egne fire vægge kan bygge alene, og det er svært at snyde med referencerne når kunden selv står og fortæller i billeder og ord. Derudover er det bevist at kombinationen af billeder og lyd giver den bedste forståelse af et budskab.
Mange muligheder i brug af film
Film og video er ikke længere begrænset til kun at afspilles i tv, eller manuelt på en computer, i dag glider film ligeså let ind steder som:
- PowerPoint præsentationer
- pdf filer
- på website
- på usb-stick(evt. som firmagaver)
- internetbannere
- blogs
- online profiler som facebook og myspace
- youtoube og et hav af andre online steder
Få dine 30 % nu
Nok snak, se nogle eksemper, og dan dine egne indtryk, fanger det interessen kan du i hele juli måned få dine 30% amino rabat. Klik på linket herunder for at gå til rabatsiden, som også har eksempler og lidt mere info, samt mulighed for at kontakte os ganske uforpligtende.
Klik her - 30 % rabat på Kundetestimonial
Jeg glæder mig til at høre fra jer, om ikke andet, så til en snak om muligheder
PS. Du er selvfølgelig også velkommen til at sende mig en PM(private message) her på Amino