Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sund mad? Er det det værd?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du må ikke tage dette ilde op, men jeg tror du skal gennemtænke idéen noget mere og så komme frem til et decideret koncept/en forretningsplan... Det er ikke for at kritisere dig, men jeg tror du vil få bedre respons hvis du ved hvad du vil... 

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved hvad jeg vil, og jeg har gennemtæmkt idén lige siden "Du er hvad du spiser" med Lene Hanson kom ud.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:34

Jeg synes det er en "Fed" ide. Big Smile

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:37

Aliaz:

Jeg søger støtte, penge, en programør eller lign. til dette projekt. - en 100% reklamme fri side. Og domænet er købt.

Hejsa

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om jeg bare har været uheldig, men mine erfaringer viser klart at de programmører jeg har brugt til at viderudvikle på Min-mave gennem årene er noget hurtigere, stabile, motiverede osv osv når de ved at de ikke bare knokler for "sjov skyld" eller i håb om at de måske får noget ud af deres arbejde med tiden. Men at de rent faktisk også får en kontant belønning for deres arbejde

Har du overvejet at finde et arbejde nogle få timer om ugen, hvorefter du kan bruge de penge du tjener der til at videreudvikle din ide - På den måde er du heller ikke "tvunget" til at have reklamer på siden, du beholder selv ejerskabet og skal ikke stå til regnskab overfor andre end dig selv og med tiden kan du så formentlig lettere gå ind og søge en investor som har lyst til at investere en pæn sum penge i din side.

Hvis du har tænkt dig der skal være andet på siden end "menuer der kan sammensættes af brugerne" så start med at lave en lidt mere primitiv side og byg den roligt op - så får du også en ide om hvad dine besøgende ønsker og kan kombinere deres ideer med dine egne. Sørg for at søgemaskineoptimere siden på allerbedste vis så du sikrer dig en god placering i google = GRATIS besøgende.

Held og lykke med ideen - Det er en hård måde at gøre tingene på, men jeg synes personligt også det giver en utrolig tilfredstillelse og ikke mindst erfaring i at gøre det hele selv fra bunden af.

Smid gerne et link herinde - så vi allesammen kan følge udviklingen af siden

De bedste hilsner

Birgit   

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:37

Aliaz:

Jeg ved hvad jeg vil, og jeg har gennemtæmkt idén lige siden "Du er hvad du spiser" med Lene Hanson kom ud.

Godt at du ved det, men jeg synes ikke det virker som om du konkret ved, hvordan du vil løse det... Altså alle detaljerne...

Og så vil jeg lige høre om du vil basere dine opskrifter på Lenes bog, for der tror jeg godt du kan få problemer med copyright... 

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:07

Hvis din side skal skille sig lidt ud, har jeg lige en enkelt idé du måske kunne bruge. På et tidspunkt hvor jeg sad og kiggede efter madopskrifter faldt jeg over en side hvor man kunne skrive en ingrediens og så kom alle opskrifter på siden frem som indeholdt den ingrediens. Den samme form for database kan du jo lave, men hvor man samtidig får at vide hvilke vitaminer og stoffer, cirka fedt indhold, proteiner osv der er i den enkelte vare.

Ud fra det kunne man evt lave en kostplan, eller udprinte en automatiseret, varierende kostplan pr uge (eller hvor tit man nu lyster), som så opfyldte bestemte krav til indholdet.

Derved kan dine brugere så både selv søge sunde opskrifter - både for folk som bare søger sundt, eller dem som ikke kan tåle bestemte ting - men også fåen automatisk kostplan. Det kræver lidt at tilføje en masse til siden, men så snart du er kommet igang vil jeg ikke mene det er noget problem. Og hvis du kan smide et label på de forskellige varer/retter, så burde det vel være til at lave en automatisk kostplan som bare udgiver planer efter bestemte kriterier

Det ville da være én måde at holde på folk :-) og jeg har heller ikke set det andre steder. Jeg ved da fra mig selv at sådan noget som kostplaner kan være meget sjovt den første uge.... men så skal man selv til at ændre på den for ikke at løbe træt i det....

Nå, det var lidt af en smøre på de sene aftentimer. Håber du kan bruge det ;-)

Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 10:19

Tusind tak for jeres lange indlæg, de hjalp mig virkelig, vil gerne hører fra andre :)

Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 02:27
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:00

Gammelt indlæg jeg faldt over.

Vil bare spørge hvad i synes om det nu hvor jeg kommer videre Big Smile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)