Hvis din side skal skille sig lidt ud, har jeg lige en enkelt idé du måske kunne bruge. På et tidspunkt hvor jeg sad og kiggede efter madopskrifter faldt jeg over en side hvor man kunne skrive en ingrediens og så kom alle opskrifter på siden frem som indeholdt den ingrediens. Den samme form for database kan du jo lave, men hvor man samtidig får at vide hvilke vitaminer og stoffer, cirka fedt indhold, proteiner osv der er i den enkelte vare.
Ud fra det kunne man evt lave en kostplan, eller udprinte en automatiseret, varierende kostplan pr uge (eller hvor tit man nu lyster), som så opfyldte bestemte krav til indholdet.
Derved kan dine brugere så både selv søge sunde opskrifter - både for folk som bare søger sundt, eller dem som ikke kan tåle bestemte ting - men også fåen automatisk kostplan. Det kræver lidt at tilføje en masse til siden, men så snart du er kommet igang vil jeg ikke mene det er noget problem. Og hvis du kan smide et label på de forskellige varer/retter, så burde det vel være til at lave en automatisk kostplan som bare udgiver planer efter bestemte kriterier
Det ville da være én måde at holde på folk :-) og jeg har heller ikke set det andre steder. Jeg ved da fra mig selv at sådan noget som kostplaner kan være meget sjovt den første uge.... men så skal man selv til at ændre på den for ikke at løbe træt i det....
Nå, det var lidt af en smøre på de sene aftentimer. Håber du kan bruge det ;-)