Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sund mad? Er det det værd?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fra amino!

Så har jeg fået en idé, at starte en ny stort, enkelt, smart hjemmeside op, omkring sund mad!
Det er primært for at lave et site hvor overvægtige, eller folk som bare vil leve en sund livsstil kan få nemme og sunde opskrifter!

Jeg ved godt der er mange andre sider omkring dette, derfor skal jeg tænke nyt, smart og enkelt. Den nye idé er at man skal kunne lave en bruger og "lave" sin egen menu, og få printet fremgangs måden og indkøbslisten ud.

Design er sponsoret og programør ved jeg ikke helt, da det er et barn fra rowl som laver det til mig.

Jeg søger støtte, penge, en programør eller lign. til dette projekt. - en 100% reklamme fri side. Og domænet er købt.

Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 21:35

Ingen der kan hjælpe?

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:42

Hej hej,

Jeg tror du skal specificere lidt mere, hvad du vil med dette indlæg... Smile  Er det gode råd, feedback eller decideret hjælp (programmering, opsætning, osv.) du søger?

Jeg er i hvert fald lidt i tvivl efter at have læst dit indlæg... 

Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 22:11

Aliaz:
Jeg søger støtte, penge, en programør eller lign. til dette projekt. - en 100% reklamme fri side. Og domænet er købt

Jeg søger sådan set alt, mangler virkelig hjælp.

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:48

Det var meget både at søge støtte, penge, medarbejdere og det hele på en gang. :-)

Idéen skal nok være en del mere udspecificeret (og reklameindtægter nok ikke udelukkes helt), hvis der skal investorer på banen.

Det kan f.eks. betyde meget, at "lave" sin egen menu. Skal det være baseret på et vist antal kalorier pr. uge, på yndlingsgrøntsager eller andet? Jeg var en gang involveret i et projekt, hvor der blev lavet en ugemenu baseret på antal kalorier, bestemt indtag af vitaminer, hensyn til den ene og den anden type sygdom osv. til sygehussektoren. Og selvom det var baseret på et gammel DOS-program, der "blot" skulle udvikles som en Windows-løsning, så var det et ret kompliceret projekt.

Så det første, du skal have fat i, er muligvis en økonoma, der har forstand på at udarbejde menuer, der holder folk både sunde og raske, så de ikke bliver fejlernærede, og som også er interesseret i at gå ind i at udarbejde sådan en side. Det kan sikre, at brugerne rent faktisk får det, de forventer.

God vind med ideen,
Johnny

Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det rigtig, og tak for du gad bruge din tid på og svare, jeg ved ikke om det kan blive så kompliceret som du siger det kan være, da jeg ikke har penge i det, jeg søger sponsore! :)

evt. andre?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:16

Kan du ikke skrive hvad man får for de penge? Eller søger du bare nogen med for mange penge?

Hvad får programmøren ud af det? Andet end arbejde.

Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sponsoren vil naturligvis få en reklamme ind på siden.

Programøren kan evt få penge, fra en anden sponsore :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:23
ok. Men skulle den ikke være reklamefri?
Tilmeldt 27. Jun 08
Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jov det ville være mit forslag, da jeg ikke vil vise jeg vil tjene på siden, da det ikke er meningen.

Men altså, hvis et firma har sponsoret en god sum penge, kan jeg ikke sige nej, men evt kan de komme ind under en "sponsor side" istedet for reklamme på forsiden.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)