Min hjemmeside er i sin tid lavet med shtml filer. Dengang havde jeg store problemer med serverside filerne og bruger dem nu kun som alminelige html filer.
Nu kommer mit spørgsmål: skal jeg omdøbe alle mine shtml filer til html så jeg undgår al denne fikumdik med .htaccess filen.
Jeg vil miste nogen link der peger på min side - peger på shtml filen! ..... jeg vil formodentlig også miste PR (selv om flere siger det er en død sild!) Flere af mine indgående links kan jeg selv reetablere. Vil det i det lange løb være en god ide eller vil det ødelægge alt som jeg indtil nu har opnået i søgemaskinerne?
..... det er jo altid svært at vide medmindre man arbejder for Google eller en af de andre søgemaskinerne.
Lige for tiden har jeg en af mine søgeord der pisker frem og tilbage mellem nr. 4 side 1 og en placering på side 4 ...... det kan formodentlig skyldes alt muligt andet ..... jeg kan bare ikke gennemskue det.
Lige for tiden har jeg en af mine søgeord der pisker frem og tilbage mellem nr. 4 side 1 og en placering på side 4 ...... det kan formodentlig skyldes alt muligt andet ..... jeg kan bare ikke gennemskue det.
Ork - Det samme sker her, og jeg har ingen shtml sider
De sidste gange det er sket er det bare fordi google har tildelt mig en højere placering på søgeordet, så jeg tar det som gode tegn når et af mine søgeord begynder at opføre sig sådan...
(med mindre man selvf. allerede har dem på side 1, og de pludselig optræder på side 4;))
Ork - Det samme sker her, og jeg har ingen shtml sider
De sidste gange det er sket er det bare fordi google har tildelt mig en højere placering på søgeordet, så jeg tar det som gode tegn når et af mine søgeord begynder at opføre sig sådan...
(med mindre man selvf. allerede har dem på side 1, og de pludselig optræder på side 4;))
.. du har forhåbentlig og formodentlig ret ..... det er bare så frustrerende når man springer frem og tilbage