Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

my world plus discount kort. rigtig spændene koncept

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej
jeg har oprettet my til myworldplus egentlig fordi det lød rigtig lovende men var stadig lidt i tvivl, men nu rejser jeg snart på ferie til thailand og fordi jeg er medlem af myworldplus ja så har jeg bestilt fint hotel med 50 % rabat ikke dårligt og har fået deres rabat kort... så det er et lovende koncept der kan skrabe mange penge ind med de muligheder der er.

og det er gratis at skrive sig op for at se hvor stærkt det går og hvor mange du automatisk får under dig.
og kan du selv skaffe 3 er du mere end godt på vej

LIDT FAKTA OM MYWORLDPLUS

MWP (MyWorldPlus) er det mest effektive discount besparinger og "penge tilbage bonus" program i verden. MWP ønsker at du ved at de er ansvarlige for at du har de bedste produkter tilgængelige og som du kan spare penge ved at købe som medlem af MWP. Som medlem af MWP kan du spare rigtig mange penge hver måned samt tjene en masse penge! Det er dig som er i kontrol! Du bestemmer stort set selv hvor mange penge du vil tjene og hvor mange penge du vil spare hver måned med MWP! Fra medlemssiden har du fuld adgang til alle de besparelser som du kan gøre dig samt adgang til alle de marketings værktøjer som du skal bruge for at have en indtjening med MWP. Mwp bliver mere og mere populært og der er allerede 175.000 (maj. 2008) butikker i hele verden hvor du kan spare penge som medlem af MWP. Der kommer nye butikker til hver dag og MWP er virkelig kommet for at blive! Der er flest som tilmelder sig MWP for at tjene penge og de fleste markedsfører MWP for folk som gerne vil tjene penge. Men der er også en helt anden vinkel, nemlig det at man kan spare en masse penge. MWP ønsker og håber at alle deres medlemmer er fuldt ud tilfredse med deres medlemskab. Du bestemmer som sagt selv hvor meget du vil spare og hvor mange penge du vil tjene hver måned med MWP. Held og Lykke

SKRIV DIG OP GRATIS HER           LÆS MERE OM MYWORLDPLUS HER

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:59

jordbaer:

jeg har oprettet my til myworldplus egentlig fordi det lød rigtig lovende men var stadig lidt i tvivl, men nu rejser jeg snart på ferie til thailand og fordi jeg er medlem af myworldplus ja så har jeg bestilt fint hotel med 50 % rabat ikke dårligt og har fået deres rabat kort...

Er det samme tur til Thailand, som du snart skulle på d. 3/6, eller har du sparet så mange penge, så du tager afsted igen? 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:52

jeg glemte lige at rette det en fejl... men er lige kommet hjem fra thailand og ja jeg fik 50 % på alle de 3 hoteler jeg boede på.!!!

sikkert ikke kun mig som syntes det er en okay rabat....

og næste gang jeg rejser vil jeg bestemt få den rabat igen hvor rejsen så end går hen.!!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)