Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opråb til Folketingets medlemmer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne forslå et nyt link som (redigeret) kunne gå videre til alle folketingets medlemmer. Her kunne vi skrive om de forhindringer iværksættere møder i opstart og drift af egen virksomhed som politikerne kunne gøre noget ved.

Jeg kan lægge ud med at man undersøgte: Hvorfor 50% af nye virksomheder lukker indenfor 3 år. Hvad er problemerne? Kender man problemerne kan man (politikerne) gøre noget ved dem. Det vil gavne både iværksætterne og Danmarks økonomi.

Spørg Aminoer hvad de har af administrative problemer eller andet som kunne gøres enklere. Kan der komme et vægtigt input til politikerne så tror jeg at Amino er så stor en portal at den vil blive hørt på Christiansborg.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det største problem for nyetablerede virksomheder er for lidt indtjening i forhold til arbejdsindsats.

Mange forkælede startere troede nok, at man kunne score kassen og så samtidig glemme at der er noget der hedder omkostninger som kommer væltende ind ad brevsprækken, og i sidste ende er det mærkværdigt, at man skal aflevere momsen og B skat af sine surt tjente penge.

At råbe politikerne op er spildt, for de ved godt at noget halter og at det er en sund proces med de mange nyetablerede virksomheder der lukker igen.

Det er ikke nemt at tjene kassen, uden at brænde for sine ideer og virkelige give sig hen og tro på, at man engang måske kan tjene kassen her.

mvh   Geeked

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)