jeg er netop blevet den lykkelige ejer af domænet oplev.eu - fakturaen er netop dumpet ind :P Jeg syntes selv at navnet er meget godt, og vil også gerne lave noget fedt på den. Men nu er det så jeg gerne vil høre jeres idéer, hvad skal siden indeholde. Det skal gerne være noget nemt og rimelig overskueligt, altså ikke noget som tager uoverommelig lang til at veligeholde/opdatere. Selv har jeg netop nu leget med tankerne om et site, hvor man simpelthen kan vinde rejer/ture rundt i europa. Det skal måske være vores egne konkurrencer, men også i en rimelig grad annoncer/ads for andre rejse-konkurrencer. Ordet er frit - skyd løs. Og ja, ved godt at det er mærkeligt med et webhotel, smo man ikke har planer for. Men jeg satte mig som sagt i kø til en masse gode navne, og var heldigt at få dette.. ;-) |
Hvis du tilføjer reklamer, google adsense, mulighed for at viden rejser etc., bliver det så ikke blot endnu en side på nettet?
Efter min mening burde du lave noget om ikke unikt, så noget der afviger fra standarden.
Hvad med at lave et site eller community hvor backpackers fra hele verden har mulighed for at skrive sammen om erfaringer fra de steder de har været, og gerne vil hen? Et par backpackers har måske været i Thailand på en bestemt ø, og vil gerne videregive deres erfaringer til andre backpackers. Omvendt, et par venner skal til indonesien og vil gerne have råd, de kan så lægge en tråd eller et opslag på opslagstavlen på dit site, som folk kan besvare.
Hvis nogle personer har lyst til at mødes med den person de dansede med på stranden og har glemt at få deres nr., eller de vil efterlyse en at rejse med kan de også opsøge dit site.
Det skal med andre ord være et verdensomspændende mødested hvor alle rygsæk rejsende mødes...
Det er umiddelbart hvad jeg kunne komme på ![]()