Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

yet another internet startside - forslag til nogle navne?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjalp virkelig, så bogstaverne nu er meget læsbare, og vejrkortet er fint placeret i Firefox.

Mvh

Anne 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:14

echolibre:
De links eller det info der er længere nede, er ikke rigtig det siden handler om. Siden fokuserer omkring søgefeltet, hvor der er mulighed for at lave kommando søgninger. Eksempelvis: amino hjælp til import. That's it, det er hele ideén, kombineret med Google Danmark. Det er det jeg mener er det smarte. Men hvis du ikke synes det, kan jeg ikke rigtig gøre noget for at ændre din mening :)

Det var nu heller ikke ment som kritik. Jeg mener blot at du bør fremhæve hvorfor dine besøgende skal komme igen, det synes jeg nemlig ikke fremgår særligt klart.

Der er stadig forskel på IE og FF - i FF (2.0) er der en del blank plads ned til dit artwork (som bør droppes efter min mening), det ser man ikke i IE (7.0)

At jeg så ikke forstår meningen med det hele er en anden diskussion. Jeg mener blot at fx amino- og ebay søgninger foretages bedst fra .... amino og ebay. Og iøvrigt, når jeg søger/handler på ebay er det for det meste på ebay.de eller ebay.co.uk - aldrig ebay.com 

Måske en idé: hvis søgningen er i fokus, så lav et mega-giga-søgefelt i midt på siden - der er god plads, når du om lidt dropper dit artwork :-)

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:49

deside.dk:
Der er stadig forskel på IE og FF - i FF (2.0) er der en del blank plads ned til dit artwork (som bør droppes efter min mening), det ser man ikke i IE (7.0)

Er der andre der får den fejl? Jeg fik den også selv til at starte med, men den burde være rettet i både Opera og Firefox. Prøv at tømme din cache. Du må meget gerne give besked hvis du stadig oplever fejlen.

deside.dk:
At jeg så ikke forstår meningen med det hele er en anden diskussion. Jeg mener blot at fx amino- og ebay søgninger foretages bedst fra .... amino og ebay. Og iøvrigt, når jeg søger/handler på ebay er det for det meste på ebay.de eller ebay.co.uk - aldrig ebay.com

Det er netop også det der er min pointe. Men hvordan er det lige IE eller Firefox skal gennemskue hvilken side du lige vil starte / søge på, når du logger på nettet? Her er det netop at du vha. søgefunktionen direkte kan foretage en søgning på diverse tjenester: Amino, de gule sider, google maps etc. etc.

Er det virkelig kun mig der synes det artwork - moment of zen, er genialt :)

-------------

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:05

echolibre:
Prøv at tømme din cache.

Det hjalp

echolibre:
Men hvordan er det lige IE eller Firefox skal gennemskue hvilken side du lige vil starte / søge på, når du logger på nettet? Her er det netop at du vha. søgefunktionen direkte kan foretage en søgning på diverse tjenester: Amino, de gule sider, google maps etc. etc.

Om jeg går ind på ebay.de (ikke ebay.com som i dit tilfælde) og søger her eller går ind på startzone og skriver "ebay xxx" kan da være et fedt. I begge tilfælde skal jeg tage stilling. Du eneste, som startzone gør er at vise mig de muligheder som DU synes der bør være, hvilket langt fra dækker mine behov - jeg har ikke brug for at se verden gennem den begrænsede linse, som jeg præsenteres for her. Google opfylder mit behov for en startside.

Jeg er ked af at sige, men jeg tror ikke på det. Det gør du så og det må jeg respektere - held og lykke med projektet. Over and out for me.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:43

Naturligvis vil tjenesten afspejle mit eget behov, da det jo er mig der har udviklet det mhp. eget brug. Grunden til jeg har fortsat denne tråd, er for at få noget feedback, så "vi" alle kan få gavn af denne tjeneste.

Din sammenligningen giver ikke særlig meget mening. Startzone.dk er en internetstartside, dvs. den skal dukke op som en startside når man åbner browseren. Du skal ikke "gå ind på" startzone.dk og så søge - det ville være fuldstændig meningsløst.

Startzone.dk kunne vel kaldes en videre udvikling af google...andet er det vel ikke. Den søger på google som standart, også tilbyder den kommando søgning på diverse sider på nettet. Selvom jeg har gået efter at lave en så simpel startside som muligt, skal jeg da gerne indrømme at den slet ikke er i nærheden af googles simple standarter. Jeg tager det som et kompliment at du prøver at måle mig med google, men det var da slet ikke meningen. Nej jeg prøver blot at måle mig med de mindre professionelle aktører: internetstart.dk, easystart.dk, kvikstart.dk....

-------------

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)