Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

yet another internet startside - forslag til nogle navne?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Ærgerligt, kickstart var brugt, når du godt kunne lide det. Jeg havde ikke tid til at checke det, men regnede med, du selv tog dig af den del. Jeg ønsker dig held og lykke med at finde et godt navn til din startside.

Mvh

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:45

Reperio.dk

Latin og betyder noget ala at finde, søge og opdage..

Var lige mine 2 hurtige cents

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:39

Jeg har faktisk også selv været omkring det latinske, men kom frem til at det var for svært at huske ordene.

-------------

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 01:30

Hej,

Hvad med startzone.dk? :)

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 15:37

Det var da en mulighed, men ligger den ikke lidt for tæt op af dine sider? Håber ikke du sagsøger mig for det, hvis nu jeg vælger det domæne :)

-------------

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 19:38

Hej

Det ville jeg aldrig fået noget ud af ;-) Så snup du bare det domænenavn - hvis du synes det er godt, er jeg bare glad Cool

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 01:12

-------------

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:00
  1. standard staves ikke "standart"
  2. siden ser ikke så godt ud i Firefox
  3. hvad laver det der artwork på forsiden? - det optager plads og gør at jeg skal scrolle ned for at finde det, som jeg kom der for
  4. hvad kom jeg der egentlig for .....? hvorfor er dette Danmarks smarteste startside? Er det ikke bare en Google wrapper med sort baggrund?
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:21

Hej igen.

Til lykke med din nye startside. Den ser rigtigt flot ud, men i Firefox er halvdelen af teksten dækket af et vejrkort.

Jeg har kigget på siden i Internet Explorer, hvor dette problem ikke opstår. 

Men generelt for begge: dine søge kommandoer er ikke aktive. Derfor forekommer din side at være lidt "tynd", når det kun er tjenester, e-mail og nyheder, man kan klikke på.

Søge kommandoerne er ikke særligt tydelige i skriftfarven. De forsvinder næsten på den sorte baggrund.

Dine små thumbnails (er det den rigtige betegnelse),  eller ikoner kan jeg til gengæld rigtigt godt lide. De er meget tydelige og letgenkendelige.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Anne Øgendahl 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 11:34

Så skulle de fleste fejl være rettet, og designet ser nu ensartet ud på både Firefox, Opera og Internet Explorer.

Min idé med det artwork er blot at skabe en afslappende stemning. Der vil løbende komme nyt grafik eller pæne fotografier op. Et moment of zen hvis man kan kalde det det.

De links eller det info der er længere nede, er ikke rigtig det siden handler om. Siden fokuserer omkring søgefeltet, hvor der er mulighed for at lave kommando søgninger. Eksempelvis: amino hjælp til import. That's it, det er hele ideén, kombineret med Google Danmark. Det er det jeg mener er det smarte. Men hvis du ikke synes det, kan jeg ikke rigtig gøre noget for at ændre din mening :)

-------------

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)