Står du og mangler et effektivt reklameprodukt, der når målrettet ud til kunderne? Magmedia leverer magnetiske reklameartikler i alle afskygninger. Kig ind på www.magmedia.dk og bliv inspireret. Vi er altid klar med gode amino-priser, rådgivning mm. |
ATTRAKTIVE AMINO-PRISER TIL IVÆRKSÆTTERE
Iværksætter
|
... og sådan er vi jo så forskellige men tak for responsen :-) |
Iværksætter
Ja forskellige, men tror nu nok største delen bliver irriteret af det |
Hehe Irriterende? nej nej, nærmere morsomt hvor tørstig man kan være efter omsætning hihihi :P |
Det bliver jo betragtet som uhøfligt at skrive med store bogstaver på nettet - det betyder at man råber:) Og det har det gjort siden nettets første spæde barneskridt... Kan så meget godt lide dine magneter, så hvis du har et godt produkt til gode priser, burde dte vel ikke være at sælge? |
Negativ reklame, er bedre ind ingen reklame, |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Det er da vist bare et gammel ordsprog.... i denne situation tvivler jeg på at det holder Nu ved jeg heller ikke hvor negativt det egentlig er. Det er jo bare en venlig fortælling om hvordan man skriver i et forum...intet andet
|
Jeg kan ikke forklare det, men det som om jeg bliver trukket imod hans gode tilbud..
Arggghhh..
God weeekend til alle |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.