Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ATTRAKTIVE AMINO-PRISER TIL IVÆRKSÆTTERE

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

movement... hvis du ikke har noget seriøst at skrive, så lad vær! Brug dog tiden på din forretning i stedet for sådan noget fis.

Havde slet ikke troet at forskellen på store og små bogstaver kunne gi' sådan en form for respons. Men faktum er vel, at vi prøver at skabe noget forretning alle sammen...! Jeg er ret grøn på Amino, og har da lært nu, at jeg ALDRIG (ups.. der gjorde jeg det igen) skal skrive med store bogstaver. Tak for responsen :-)

Iværksætter

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:27

En del af min forretning består i afslapning og humor. I det hele taget synes at det at have det sjovt sammen kan skabe gode forbindelser. Men hvis jeg har gjort dig skade ved at sige at jeg føler mig tiltrukket af dine produkter, undskylder jeg min uvidenhed

God weekend til alle Party!!!

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:46

Helt enig... men humor kan have mange facetter - og der skal vi to nok debattere lidt mere med hinanden, før vi kommer på bølgelængde... men igen, sådan er vi jo så forskellige. Og hvis du føler dig tiltrukket af vores produkter, så lad mig høre, hvad du har i tankerne... så skal jeg nok være behjælpelig med et tilbud. Wink

p.s. Jeg er helt på toppen. Du har ikke "gjort mig skade"... og skal vi så ikke bare parkere den der!

Go' weekend. 

Iværksætter

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)