|
Hej! Og hvilken standard shop vil i anbefale at jeg vælger? |
Du skal da ha' en Shopify butik ![]()
Se link i min signatur.
Venlig hilsen
Ole
Debat
|
Hej! Og hvilken standard shop vil i anbefale at jeg vælger? |
Mvh. Allan
|
Du skal da ha' en Shopify butik Se link i min signatur. Venlig hilsen |
|
Jeg er rigtig glad for min scannet shop. Jeg vil anbefale dig at prøvef demoversioner af forskellige løsninger, fx. Dandomain, Scannet osv. |
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
|
Hej Allan, En anden mulighed er en shop fra Dandomain. Her kan du selv lege med designet. Og de har en lang række tillægsmoduler, som du kan købe til hen ad vejen. De dækker nok de fleste behov - har du helt specielle behov, kan Dandomain købes til at udvikle specielle moduler til dig. Held og lykke med projektet! |
|
Hej DanDomain er nok den standard løsning der udvikles mest på i øjeblikket, de har en hurtig og god support, og der er et hav af tilvalgsmoduler og funktioner. Systemet er meget brugervenlig og spiller godt sammen ift. SEO, google analytics, diverse kendte økonomisystmer og andre partner programmer. Du kan fåå en gratis demo i 30 dage, så du kan afprøve systemet før du køber det. |
|
Hej Allan, Vi har brugt MBC-Design.dk i snart 1 ½ år nu, og vi er utrolig glade for den service og behandling vi får, og så er de super dygtige, så jeg kan varmt anbefale dig at prøve og forhøre dig hos dem. Før havde vi en "leje løsning" hos scannet, men mulighederne var så lille rent design/opsætningsmæssigt, og det blev alt for dyrt i længden, især hvis man regner nogle år frem, så er det jo vildt det man ender med at have betalt, istedet for bare at betale et engangsbeløb, det kan helt klart bedre anbefales. og den service vi får nu er klart lige så god som hos scannet, og så er den gratis, altså supporten. Du skal have fat i Martin Bermann på mb@mbc-design.dk Så jeg synes du skal prøve og kontakte dem, vedr. priser, leveringstid, krav..osv..osv. det er jo med at indhente nogle gode tilbud, så du har noget at vælge imellem. Jeg ved de bl.a. har en del amino kunder, og har kun fået meget positiv omtale. Håber du kunne bruge dette til noget, og du må have held og lykke med dit projekt, det lyder jo spændende.. Rigtig god dag |
|
Hej 123kildevand.dk, Det lyder som et spændende projekt du er i færd med at stable på benene. Vi vil anbefale dig at prøve en DanDomain demoversion i 30 dage. Skulle du få brug for hjælp til at lave et unikt design, eller til at implementere designet, kan vi give dig et godt "iværksætter" tilbud :-) Du er velkommen til at skriver til os på info@userfriendly.dk hvis du vil høre mere om vore løsninger, eller se nogle af vores referencer. Vi er certificeret designpartner med DanDomain og eksperter i at lave tilpassede webløsninger til deres system. Hav en rigtig god weekend og vi ønsker dig held og lykke med dit projekt. Med venlig hilsen, |
|
Tak for Jeres gode svar. |
Mvh. Allan
|
DanDomain's system er udviklet og optimeret til SEO. Det kan helt klart anbefales :-) Svært at sige hvilken løsning er bedst til SEO, men rammerne for at gøre en søgemaskinevenlig webshop er der helt klart hos DanDomain. Mvh. |