Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.coolfood.dk- feedback

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt gør brug af en solid kritik af shoppen. Vil du købe noget og hvorfor/ikke?

På forhånd tak,

Scott

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 10:26

Hej Scott.

Det ser sgu godt ud Smile

Jeg savner umiddelbart lidt mere fokus på, hvordan varene bliver leveret / opbevaret. ellers ingen kommentarer

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:35

Hej Scoot

Det er Cool Food i bogstaveligste forstand! Jeg synes det ser godt ud - kritik kan jeg ikke komme med :)

Mvh.

firmaer.com

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:53

Hej Scott

Det ser bar kanon godt ud Yes Dejlig overskueligt !

Det eneste jeg savner er et lidt større udvalg, men det kommer selvfølgelig med tiden.

Held & lykke

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 14:29

Nydelig side. Er nem at finde rundt i, og retterne ser gode ud. Har bare svært ved at forholde mig til at de bliver købt over internettet, men man kan vel hurtigt ændre mening hvis man får en god ret derfra :)

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 17:26

For at jeg skulle overbevises om at det er en sindsyg god ide at købe en masse frysemad, så jeg har det liggende i fryseren og hurtgit kunne varme det en dag jeg ikke har fået købt ind....(hvilket måske ikke var utænkeligt)

....Så skal i være meget mere fremme i skoen med at få mig overbevist.....Jeg tænker at en velproduceret video på forsiden, som forklare hvad der er unikt og hvorfor det er en god ide at benytte sig af denne side, ville være en god ide. Med jeres side lige nu når i ikke at fange min interesse før jeg er væk igen...Selvom den er fornuftigt sat op

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:37

Nydelig og overskuelig webshop. Syntes i burde få et bedre og mere genkendeligt logo, da det nuværende blot ligner en standard-font, det vil efter min mening sætte prikken over i'et.

Flotte billeder - måske burde du ændre rækkefølgen i menuen så fx hovedretter kom før desserter. Kontaktsiden er meget uoverskuelig - gør det simpelt, evt med en formular, adresse og telefonnummer. Derudover burde du gør lidt mere ud af at fortælle om hvem dig/jer af, da mange kunder oftest er interesseret i historien bag dem som sælger maden (og evt stedet). En mulighed for at gøre menuen mere overskuelig var også at overveje om kategorierne Vegetar og Økologisk er placeret korrekt, da det virker lidt forkert ind i sammenhængen - alternativt kunne du promovere de økologi- og vegetarretterne med et ikon under de andre kategori-sider. Sletter du de to sidste, vil du kun have 4 kategorier tilbage, og disse kunne gøres mere brugervenlige og indbydende ved at give dem hver i sær et billede som viser som beskriver kategorien (fx et billede af en forret osv.).

Du kunne evt. prøve at arbejde lidt med dine produkttekster, så de virker lidt mere lette at gå til og indbydende opsat - så det ikke bare er en lang smørre. Fremhæv det vigtigste, kom med inspiration og "skjul/udton" fx ingredienser lidt, da de fleste er ligeglade.

Kan også se at domænet coldfood.dk er ledigt, dette burde du evt. købe og viderestille til din nuværende webshop, inden andre køber den (da der sikkert vil ske nogle stavefejl når adressen gives mundtligt). Til slut ser indkøbskurven forkert ud når der placeres produkter i den, da bestillings-knappen ryger ud over rammen:
http://peecee.dk/uploads/062008/coolfood.JPG

Ellers er det flot arbejde - held og lykke fremover!

// Jesper Skov

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:09

Har ikke meget mere at tilføje end hvad der allerede er blevet skrevet. Ret fed side, synes jeg :-)

Der mangler bare noget på din side som skal overbevise mig om at handle hos dig. Hvorfor skal man vælge dig i stedet for at rende ind i et supermarked/slagter/whatev hvor man i det mindste kan se det man købe? Som nævnt tidligere ville en video på forsiden, som fortæller om jeres ideer, mad og kvalitet, være en god ting.

Det eneste jeg lige kan sætte fingre på mht. designet er din indkøbskurv. Hvorfor er der et link til indkøbskurven i din top-menu når den er igen er pladseret stort set lige ved siden af - 2 links til højre? Plus en "vis bestilling"? Du behøver ikke den i top-menuen efter min mening. Skift den i stedet ud med et link til en beskrivelse af jer og jeres mad.

Jeres vilkår-side er også en smule rodet. Måske er det pga den indsatte table og noget (i mine øjne, men jeg har også brug for briller) alt for småt tekst. Desuden mangler "Logstatistik" at være fed skrift ;)

Udover det er det fornuftigt at man kan se e-mærket og at du er godkendt af fødevarestyrelsen, overalt på siden. Det er et stort plus :-)

Held og lykke med siden...

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:17

Kære Alle,

Tak for jeres bidrag- hvor kan man ellers bare få meninger :) Det er bare fantastisk, I gider bruge kræfter på det.

Udvalget vokser efterhånden som jeg får fysisk plads til det.

Jeg vil arbejde på at lave en billedeløsning til forsiden, der viser hvordan coolfood.dk virker og hvorfor maden er unik. Dette hænger lidt sammen med logo arbejdet. 

Teksterne er en slags "vare i arbejde"-

Den irriterende visning kurven får når der er valgt varer er et problem som Dandomain "arbejder" på at løse.

Med venlig hilsen,

Scott

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:46

Hej Scott

Rigtig fin side - som de andre også siger. Den ALLERstørste tvivl dine kunder har, er om maden nu også hygienisk er iorden. Dette er desværre tvivlen der kommer, når man arbejder med fødevarer på nettet. Hvordan kan kunden sikre sig, at det/de produkter du leverer er iorden? Hvorfor skulle de handle ved dig og ikke nede i kvickly hvor man kan mærke friskheden og se indholdet?

En bedre historie om hvordan du behandler dine fødevarer, hvordan de opbevares, hvordan de transporteres osv osv. MEGET gerne med lidt fine billeder vil helt sikkert give mig troværdighed nok til at handle på din side.

Noget andet er, syntes du skulle fremhæve din leveringstider lidt bedre. Brug evt. Levering i en fane så kan kunden hurtig danne sig overblik.

Bare nogle små hints herfra. Ellers kanon ide, blir spændende og følge dig.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)