Har ikke meget mere at tilføje end hvad der allerede er blevet skrevet. Ret fed side, synes jeg :-)
Der mangler bare noget på din side som skal overbevise mig om at handle hos dig. Hvorfor skal man vælge dig i stedet for at rende ind i et supermarked/slagter/whatev hvor man i det mindste kan se det man købe? Som nævnt tidligere ville en video på forsiden, som fortæller om jeres ideer, mad og kvalitet, være en god ting.
Det eneste jeg lige kan sætte fingre på mht. designet er din indkøbskurv. Hvorfor er der et link til indkøbskurven i din top-menu når den er igen er pladseret stort set lige ved siden af - 2 links til højre? Plus en "vis bestilling"? Du behøver ikke den i top-menuen efter min mening. Skift den i stedet ud med et link til en beskrivelse af jer og jeres mad.
Jeres vilkår-side er også en smule rodet. Måske er det pga den indsatte table og noget (i mine øjne, men jeg har også brug for briller) alt for småt tekst. Desuden mangler "Logstatistik" at være fed skrift ;)
Udover det er det fornuftigt at man kan se e-mærket og at du er godkendt af fødevarestyrelsen, overalt på siden. Det er et stort plus :-)
Held og lykke med siden...