Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mybanker.biz

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der bruger mybanker.biz der kan fortælle om forløbet hvis man har en sum penge man gerne vil have i udbud?

Er der nogen skjulte gebyrer som ikke er dækket af mybankers prisliste?

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 16:17

Jeg er for næring og har ikke villet betale det de kræver. I stedet surfer jeg rundt på nettet og ser hvad der er af gode tilbud når jeg har penge tilovers. Det ser ud til at Danmarks bedste rente pt. er 6,2%

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:07

Jeg har for nogen tid siden ringet og talt med mybanker for at høre om det, men jeg fandt heller ikke gebyret interessant i forhold til, at jeg egentlig kan ringe til hvilken som helst bank og få et aftaleindlån. Mybanker.biz er egentlig kun et e-mail system, hvor de sender en forespørgsel til nogle banker. Du har jo selv kontakten med banken bagefter. Jeg kikkede også på de banker, der var tilknyttet og synes ikke at det lige var nogle, jeg ville vælge selv - men jeg har ikke dybere undersøgt deres økonomi. Så jeg plejer at forespørge i mine egne banker og et par andre og så flytter jeg mine penge derhen, hvor det er aktuelt. I øjeblikket er de fleste jo sultne efter indlånskapital, så det er bare at presse lidt på - så er der også gode renter.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:20

Prøv evt. http://www.banktorvet.dk/indlaansboers/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)