Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hey

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne godt tænke os at få nogle lidt mere kritiske øjne til at se på vores nye cykel site,

www.Cykeldebat.dk

Hvad synes i om brugervenligheden?, hvad synes i om funktionerne?, Designet?.

Det skal lige siges at siden hele tiden får nye funktioner for øjeblikket.

MVh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 06:50

Måske du skulle finde en mere passende overskrift end "Hey" Big Smile

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 08:27

Er det måske forbudt at være anderledes søren hva hva hva :D

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:51

Ørts:
Er det måske forbudt at være anderledes søren hva hva hva :D

Nej, men jeg har faktisk tænkt det samme, da jeg "faldt" over indlægget. Du er ikke den eneste, som ikke "gider" skrive en relevant overskrift, så det er muligt at sortere lidt i hvad man gerne vil læse.

Tænk hvis avisernes overskrifter var "Hey..", "God historie", "Check det her ud" etc.

Så et generelt opråb: lav en relevant overskrift til dit indlæg - hvis det er værd at skrive et indlæg, så er det også værd at gøre ordentligt.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:29
Hehe - Ørts og jeg er gode venner, og kender hinanden i forvejen, så jeg tror ikke det var så brysk ment fra Ørts' side. Men stadig, en sigende overskrift vil være at foretrække så man kan se hvad indlægget handler om.
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:30

Hey Thomas.

Jeres cykel site virker meget brugervenligt. Dejligt overskueligt. Selvfølgelig er det lidt svært at gå i detaljer, når det stadig mangler nogle funktioner, men alt i alt fint.

Da du gerne selv vil have os Aminoer til at kigge med de kritiske briller på, har jeg lige et par kommentarer til teksten på hovedsiden, som trænger til en smule opstramning. Her er mit forslag til rettelser (fed skrift):

Du kan hos cykeldebat.dk oprette dig som gratis bruger og deltage i en masse debatter.
Cykeldebat.dk er en online portal for cykelinteresserede, som herved får mulighed for at komme i kontakt med andre cykelinteresserede.

Cykeldebat.dk lægger meget vægt på at alt skal være gratis, derfor vil det aldrig komme til at koste brugerne noget at være oprettet.

Som bruger af Cykeldebat.dk får du mange fordele bla.:

Du har mulighed for at oprette dine cykler med ubegrænset antal billeder til.

Du har mulighed for at deltage i konkurrencer kvit og frit.

Du kan debattere i vores forum.

Du kan møde en masse nye mennesker.

Det er bare nogle af de ting som du kan få gavn af som bruger på cykeldebat.dk.

opret dig som bruger og få en masse sjov.

God fornøjelse

-----

Du skriver, at alt er gratis. Gælder dette også for annoncører? Der står nemlig ikke noget om pris, når man klikker her. HVIS det også er gratis at annoncere, synes jeg, du skal gøre meget ud af at nævne det, fordi det vil være attråværdigt og tiltrække flere. 

Hvis det derimod IKKE er gratis, men måske billigt, vil det nok være en god ide at nævne det på siden.

Held og lykke med dit site. 

Venligst

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 20:22

Først deside.dk              Havde faktisk ikke rigtig tænkt over jeg bare skrev hey, først nu hvor i siger det jeg godt kan se det ikke er så sataxx indbydende :P. beklager.

Sommerfugl: Jeg takker utrolig mange gange :), der står noget i vores betingelser om at det ikke er i orden at oprette annoncer hvis man er erhvervsdrivende, uden helt at kan huske det i hovedet. og hvis du trykker på "Annoncering" skal man kontakte os for yderlige informationer :). jeg håber det hjalp lidt på det.

Jeg er stadig åben for kritik tak. MEGET af det, vi ønsker jo kun os selv det bedste:P.

Mvh Thomas

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 20:25

Er det muligt at markedsføre sådan et site ordentligt, når pengene ikke flyver ligefrem?, vi har kontakt til et par sportsdirektører hos nogle af de store cykelhold kunne man bruge dem måske?.

Mvh Thomas

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:28

Hej igen Thomas.

Tak for din hilsen. Jeg er glad for, du kunne bruge mine kommentarer. Fortsat god medvind for dit cykel site.

Sommerhilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 14:49

Jo tak, det får jeg ihvertfald brug for :).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)