Dato: 4/6/2006 11:15:41 PM Forfatter: Lasse Burholt
95% internet brug... ja!
Tak for linket - interessant model - omend jeg den x41 Thorborg nævner er interessant - dog har jeg lidt svært ved den bette røde dims til at styre rundt med... er de blevet 'bedre'? Husker den som værende irriterende... især når man er vant til touchpad... fingertouch... eller hvad vi skal kalde det være barn...
Lasse
Der er også Touchpad, så du bruger bare den i stedet for den lille røde ![]() Du skal lige være opmærksom på, at den Martin Thorborg har, "kun" har en 14" skærm. Ikke noget ondt om det, men for nogen er det for småt (incl mig selv). EDIT: Så lige, at den har en 12.1" skærm ;) |
Laptop: Lydløs, god batteri-økonomi - hvilken skal jeg vælge?
der vil du få et kvalificeret svar -) |
Er det en hentydning |
Jeg kører også IBM. P.t. har jeg en X32 Det er ganske vist også en 12,1 " skærm, og jeg var noget i tvivl om den var for lille, men jeg er blevet rigtig glad for den. Der er ingen eksterne drev i den. Mvh
Claus Holm
|
Jeg melder mig gerne i koret af tilfredse Thinkpad brugere. Det er nogle utroligt robuste maskiner med det bedste tastatur på markedet. Og "den lille røde" er efter et par ugers brug langt hurtigere end pladen. Og hold dig langt væk fra f.ex Dell. De har gode stationære men deres laptops er noget billigt bras. Min såkaldte erhvervsmodel D600 har fået nyt bundkort 2 gange og 1 ny harddisk på 2 år. |
Desuden er ting som fingeraftrykslæser og titanium-cover rigtig rare detaljer. |
Købte en IBM T42 for cirka 1½ år siden. Det er simpelthen bare den bedste investering, jeg længe har fortaget, og jeg har dog haft fingre i en del bambusraketter gennem tiden
![]() Maskinen er lille, let og kraftfuld - og med eet af de stor batterier er der saft til en hel arbejdsdag. Jeg er faktisk så glad for den, at jeg netop har fået isat en ny 120 GB harddisk for at kunne opbevare alt mit "skrammel." Det er jo tidsmæssigt meget hurtigere at gemme - end at slette. Om maskinen hedder IBM eller Lenovo er jo for så vidt fuldstændig ligegyldig - du skal ikke tøve med investeringen.... |
/Jonas Vestfalen
Den kan ikke udvides med mere ram. Det er en 500 Mhz mmx processor. Den kan ikke holde strøm på batteriet til at boote up, og har aldrig kunnet holde strøm til noget fornuftigt. Jeg har for et par måneder købt en HP med Intel Centrino mobile processor og 1 Gb ram, DVD brænder, kortlæser trådløst netkort osv. Den var på tilbud i Netto til 8000,- kr. Den kører bare rigtig godt og er støjsvag. Henning Buddig |
Hvornår i 90''erne købte du den? Jeg er også træt af Ford, min T model er ikke så stabil længere og den kører ikke langt på literen..
Jeg har nu købt en Suzuki Vitara og den starter hver gang ;-)
Dbh Martin |