Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laptop: Lydløs, god batteri-økonomi - hvilken skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/6/2006 11:15:41 PM Forfatter: Lasse Burholt
95% internet brug... ja!
Tak for linket - interessant model - omend jeg den x41 Thorborg nævner er interessant - dog har jeg lidt svært ved den bette røde dims til at styre rundt med... er de blevet 'bedre'? Husker den som værende irriterende... især når man er vant til touchpad... fingertouch... eller hvad vi skal kalde det være barn...
Lasse

Der er også Touchpad, så du bruger bare den i stedet for den lille røde

Du skal lige være opmærksom på, at den Martin Thorborg har, "kun" har en 14" skærm. Ikke noget ondt om det, men for nogen er det for småt (incl mig selv).

EDIT: Så lige, at den har en 12.1" skærm ;)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:23
Hej Lasse

Jeg må indrømme at jeg er dybt forelsket i denne: http://www.apple.com/dk/macbookpro/

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:32
du skal prøve at stille spørgsmålet på www.eksperten.dk
der vil du få et kvalificeret svar -)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 08:36
Dato: 4/7/2006 8:32:14 AM Forfatter: mobius6 du skal prøve at stille spørgsmålet på www.eksperten.dk der vil du få et kvalificeret svar -)

Er det en hentydning ??
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:25

Jeg kører også IBM. P.t. har jeg en X32 Det er ganske vist også en 12,1 " skærm, og jeg var noget i tvivl om den var for lille, men jeg er blevet rigtig glad for den. Der er ingen eksterne drev i den.

Mvh

Claus Holm

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:44

Jeg melder mig gerne i koret af tilfredse Thinkpad brugere. Det er nogle utroligt robuste maskiner med det bedste tastatur på markedet.  Og "den lille røde" er efter et par ugers brug langt hurtigere end pladen.

Og hold dig langt væk fra f.ex Dell. De har gode stationære men deres laptops er noget billigt bras. Min såkaldte erhvervsmodel D600 har fået nyt bundkort 2 gange og 1 ny harddisk på 2 år.
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:15
Jeg har den Z60m, Casper Sigaard linker til. Det er absolut en af de lækreste maskiner jeg har arbejdet med, men om den er optimal til dit brug, ved jeg nu ikke. Jeg kan klemme ca. 3 timers strøm ud af batteriet, og vægten ligger tæt på de 3 kg, så helt bærbar er den ikke - til gengæld sparker den røv på langt de fleste andre maskiner med dens 2 GHz Pentium M-processor, 1 GB DDR2-RAM, 100 GB SATA-harddisk, X600 128 MB ATI-grafikkort og 15,4" skærm ved 1680 * 1050. En rigtig arbejdsmaskine, efter min mening. :)
Desuden er ting som fingeraftrykslæser og titanium-cover rigtig rare detaljer.
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:52
Købte en IBM T42 for cirka 1½ år siden. Det er simpelthen bare den bedste investering, jeg længe har fortaget, og jeg har dog haft fingre i en del bambusraketter gennem tiden

Maskinen er lille, let og kraftfuld - og med eet af de stor batterier er der saft til en hel arbejdsdag. Jeg er faktisk så glad for den, at jeg netop har fået isat en ny 120 GB harddisk for at kunne opbevare alt mit "skrammel." Det er jo tidsmæssigt meget hurtigere at gemme - end at slette. Om maskinen hedder IBM eller Lenovo er jo for så vidt fuldstændig ligegyldig - du skal ikke tøve med investeringen....

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:43
Har en thinkpad med Windows ME og kun 192 Mb ram.
Den kan ikke udvides med mere ram.
Det er en 500 Mhz mmx processor.
Den kan ikke holde strøm på batteriet til at boote up,
og har aldrig kunnet holde strøm til noget fornuftigt.
Jeg har for et par måneder købt en HP med Intel Centrino
mobile processor
og 1 Gb ram, DVD brænder, kortlæser trådløst netkort osv.
Den var på tilbud i Netto til 8000,- kr.
Den kører bare rigtig godt og er støjsvag.
Henning Buddig
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:11
Dato: 4/8/2006 2:42:58 PM Forfatter: Henning Buddig Har en thinkpad med Windows ME og kun 192 Mb ram. Den kan ikke udvides med mere ram. Det er en 500 Mhz mmx processor. Den kan ikke holde strøm på batteriet til at boote up, og har aldrig kunnet holde strøm til noget fornuftigt. Jeg har for et par måneder købt en HP med Intel Centrino mobile processor og 1 Gb ram, DVD brænder, kortlæser trådløst netkort osv. Den var på tilbud i Netto til 8000,- kr. Den kører bare rigtig godt og er støjsvag. Henning Buddig

Hvornår i 90''erne købte du den?
Jeg er også træt af Ford, min T model er ikke så stabil længere og den kører ikke langt på literen..
Jeg har nu købt en Suzuki Vitara og den starter hver gang ;-)

Dbh Martin
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)