Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende mails

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun mig eller får i andre heller ikke mails længere omkring nye emner og tråde man deltager i?

Jeg har ikke fået én eneste mail siden i går eftermiddags .....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:57

ditto her

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:14

Du er nok ikke den eneste, for jeg får ej heller nogen idag..

mvh

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:34

Ditto her - og dertil kommer at "Indlæg i dag" ikke dur. Hvad sker der?

Det virker somom Amino er gået helt død på teknikken ... I praksis gør det at jeg slet ikke får brugt Amino i disse dage ...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:37
Jeg modtager mails :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:39

Nu er de så småt begyndt at tikke ind her igen, måske der var smuttet noget i forbindelse med opgradering af serveren ....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:36

Som i nok har oplevet, så er Amino blevet langsommmere for hver dag de sidste måneder.
Vi har derfor gjort en stor indsats for at finde problemerne og i den forbindelse er nogle services som "indlæg i dag" søgning m.m. blevet stoppet for at se om det var dem der skabte problemer. Fejlene er funder og div. services er på vej tilbage. Dertil har vi købt endnu en server og dertil opgraderet de andre. Så som i kan mærke, så kører Amino langt bedre end den nogen sinde har gjort.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:34

> Som i nok har oplevet, så er Amino blevet langsommmere for hver dag de sidste måneder.

Det kan da ikke passe. Det er jo sådan et fint og dyrt .NET system! :)

> Dertil har vi købt endnu en server

Vi det sige, at der skal mere end en webserver til at køre det her system. WOW, det er da en "anbefaling" af den software der vil noget hehe :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:46

Hva Mikkel...
Du har ikke bidt mærke i alle de nye funktioner/børser som Amino har fået gennem tiden? Jeg ved ikke rigtigt noget om dem, men de kunne være medpåvirkende :-)

Når det er sagt, så synes jeg også to servere lyder af meget, men hvis de startede med en billig maskine, kan det vel være baggrunden (?) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:16

Nicolai, jeg kan ikke lade være med at drille fordi .NET-fanatikerne altid taler så hjerteligt om, hvor utroligt robust det er - men sjældent om, hvordan de fleste .NET løsninger ÆDER resurser, som vi andre drikker Cola.

Man kan godt lave .NET-løsninger, hvor det ikke er tilfældet. Markus Frind der lavede datingsitet PlentyOfFish er et godt eksempel. Han har bl.a. demonstreret hvor ekstremt meget der normalt sjuskes med resurserne, og hvor langt man kan komme ved at være virkelig omhyggelig med sine .NET systemer, at der inge leaks og konflikter er, og at alt spiller sammen. Da han var nået op på ca. 10 millioner sidevisninger om dagen på sitet kørte det stadig på blot en enkelt webserver! Og det var IKKE langsomt. Jeg tvivler på, at Amino nærmer sig 10 millioner daglige sidevisninger :)

Det er iøvrigt ikke antallet af services der udbydes der burde have indflydelse på hvor mange resurser der bruges, men hvor meget disse services faktisk bruges.

Det naturligvis vigtigt også lige at sige, at Community Server, som Amino bygger på jo ikke er lavet af hverken Martin eller hans team. Så det er egentligt leverandøren jeg driller. Jeg synes det lyder lidt pinligt, at det kræver flere servere at drive sitet.

Det jeg hader mest er de .NET systemer, hvor man har sjusket så meget med tingene, at det faktisk kun kan køre hvis der caches helt vildt. Caching er som regel noget skidt - en nødløsning, synes jeg. Her er f.eks. MS Commerce Server noget af det værste jeg har oplevet. De systemer jeg har sidet med på den platform tager typisk mindst 45-90 sekunder for en skide produktside at loade, med mindre den er cachet. Det holder sgu ikke.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)