Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.men-zone.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke forstand på dette, men vil lige kontakte scannet på mandag, så indtil nu har jeg fjernet det stylesheet jeg havde aktiveret.......så regner med at siden kan vises ordentligt nu?

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 03:39

Hej oliver0101 :)

Må man sådan af ren nysgerrighed hører hvor du skaffer dine smykker, accessories mv. fra ? :)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:10

jeg ville bare lige hurtig sige at jeg synes sitet er flot, og det virker stilfuldt.
hvis jeg var på udkig efter smykker ville jeg gerne købe der. :o)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:12

Hej men-zone

Jeg ville bare lige hurtig sige at jeg ikke synes sitet er for mørkt og at det virker utrolig stilfuldt - kun min mening selvfølgelig. Men hvis jeg var på udkig efter smykker ville jeg ikke hoppe hurtig væk fra din side, som jeg synes jeg gør med så mange andre.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:40
oliver0101:

Jeg har ikke forstand på dette, men vil lige kontakte scannet på mandag, så indtil nu har jeg fjernet det stylesheet jeg havde aktiveret.......så regner med at siden kan vises ordentligt nu?

Ja, her ser det fint ud nu. Sidder pt. med Safari på Windows :-)

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:15

Flot side,

Dog vil jeg anbefale dig at læse Martins bog;  "Iværksætter til jeg dør" og E-pusher light (/ 2,0)
Der kan du finde en masse råd til hvad der er vigtig som webshop ejer. og så, SKYND dig at få PBS op, det er den vigtigste lige pt,
de er ikke altid så hurtige derinde, men ryk hos dem, så kommer din sag frem i bunkerne.

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 11:34

Hej Oliver

Tillykke med det flotte site. Jeg ville aldrig selv vælge sort baggrund med hvid skrift, men jeg synes alligevel, det fungerer ganske godt alligevel. I længden er det dog anstrengende for øjnene, så det bør du huske, hvis du brugerne ikke bliver så længe hos dig, som du gerne vil have.

Men dine varer præsenteres flot, i hvert fald når der er farver på. Sort/hvide ting kan godt være lidt svære at se.

Jeg savner at læse lidt om, hvor dine produkter kommer fra og hvordan de er lavet: dansk design, indisk børnearbejdere eller hvad? Det giver også lidt ekstra på troværdighedskontoen. Du kunne også godt lave lidt længere varebeskrivelser: Hvordan er det lavet, hvad kan det bruges til osv. Det kan google også godt lide. 

En lille detalje: Understregninger bør ikke bruges ved almindelige overskrifter. Man tror, det er links og blive irriteret over, at der ikke sker noget alligevel.

Og pas lige på slåfejlene : "Mænd får øjnene op..." ikke "for".

Fortsat god vind med webshoppen

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 18:04

hej

min mening er den er rigitig flot stilfuld og moderne, tillykke med al held fremover

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:35

Jeg ville hvis jeg var dig vælge at gøre din hvide skfift en smule mere grå, så kontrasten ikke er så skarp..

Det skærer lidt for meget i øjnene..

Held og lykke i øvrigt..

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)