Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en lille webshop, hvorfra jeg sælger smykker.
Det ville være dejligt med nogle "friske øjne"...jeg kender den jo ud og ind. Er der noget, der bør ændres, noget, der mangler, nye ideer osv., alle kommentarer har interesse. - Det er jo ikke ligegyldig, hvordan det første indtryk er.
Jeg er igang med et tilag omkring søgemaskineoptimering, et område jeg betaler mig fra, da jeg bestemt ikke har meget forstand på de dele.
 
Håber, du har lyst til at kigge ind og måske lægge en kommentar.
 
Mvh Ilse

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der mon nogle kommentarer - gode som dårlige? Så må I meget gerne melde tilbage!
 
Mange hilsener Ilse
 

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

fin side og god idé.
 
Jeg mener at have set designet, må vel være en scannet eller dandomain shop? :)
 
Men fint og overskueligt design, og flotte smykker :)
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemgående fin.
 
Kunne blive lidt bedre, hvis alle fotos blev holdt i den stil I har valgt (se fx 6012).
 
Jeg synes jeres skriftvalg i Om My-Own er uheldig. Det ser alt for formelt ud, falder uden for den øvrige hjemmeside og mit umiddelbare indtryk er, at jeres udtryk og indhold ikke passer sammen på den side.
 
Mangler der ikke nogle længdeangivelser på halskæder? I det hele taget kunne jeg godt tænke mig at kende til størrelsen på smykkerne.
 
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad man kunne få ud af at lave en forretning, der var noget mindre præget af en standardløsning, så designet var mere i overensstemmelse med det udtryk jeres varer har.
 

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ilse

Jeg synes dine billeder på varerne er rigtigt gode, dejligt store så man kan få dannet sig et godt indtryk af hvad det er man køber.
Beskrivelserne er også helt gode, der skrevet en del pr. smykke.
 
Det eneste jeg synes mangler, er et professionalt design, det er svært at sige præcist hvordan man kan se det ikke er lavet af en rigtig grafiker, men det kan man, og det er endda tydeligt.
 
Problemet at designet er en væsentlig del af det som jeg vurderer seriøsiten af websites, og jeg har ikke modet til at indtaste mine dankort oplysninger hos en webbutik hvor jeg er tvivl om seriøsiten.
 
Det er endeligt sjovt jo mere en webbutik, ser ud til at havde kostet, jo mere tilbøjlig er man til at handle der, og det er til trods for at mange handler på nettet for at sparer penge.
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer og Henrik

Tak for de pæne ord. Og rigtig dejligt med konstruktiv kritik.
Det er rigtig set, at det er en standardløsning (fra DanDomain).
Jeg kunne selvfølgelig rigtig godt tænke mig, at designet var gennemført og lækkert, men desværre har jeg ikke den nødvendige viden til at opsætte sådan en shop, ej heller lige pt. økonomi til det. Det må forblive en ønskedrøm nogen tid endnu.
Det er rigtig, at det nævnte skriftvalg er uheldigt, det havde jeg faktisk ikke tænkt på.... ej heller, at længdeangivelser ikke ses tydeligt, men som oftest findes under variantknappen. --Tænker lige lidt over, hvordan jeg kan synliggøre størrelsen på de andre smykker på en fiks måde.
Vi er opmærksomme på den lidt varierende billedkvalitet, som bliver skiftet i takt med at vi får taget nogle bedre billeder.
Tusind tak for svarene.... jeg vil se at få ændret på de nævnte områder.
 
Mvh Ilse

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ilse

Jeg vil ikke udtale mig om det tekniske omkring design af hjemmesiden, da det ikke er min kop the, men vil påpege, at der er en ting, der generer mig, når jeg klikker rundt på din hjemmeside. Og det er det billede du placerer til højre for din introduktionstekst om f.eks. de små øreringe. Du har jo i forvejen en del fine billeder af dine smykker :)
Jeg synes nu ikke, at der er nogen grund til at have det billede, da:
1. det tager for meget plads. og du har jo en hel række af billedet til venstre, der viser, hvad du mener med små øreringe ;)
2.du bruger billedet igen længere nede på siden, nu med pris.
3.ødelægger den fine balance med billeder til vestre, tekst til højre
...men men men det er bare min mening :)
 
Jeg har desuden opdaget en lille slåfejl, under "øreringe" i intro teksten mangler der -e i billede :)
 
En ting mere, måske ville det være en idé at kalde kategorien "øreringe" for "andre øreringe"?
 
Ellers synes jeg det er en fin hjemmeside. Er glad for, du bruger så mange billede, hvilket gør det nemmere at udvælge og bestille dine varer.
gazela.dk 40820055
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.
 
Peter.... tak for din "vigtige" konstruktive kritik og dine pæne ord.
 
Jeg kan nu godt se, hvad du mener med designet. Det må jeg have gjort mere ved. 
 
Jeg synes sådan set indtil nu, det var ok, men det er "hjemmegjort" inden for mine muligheder, så du har ret, det er ikke lavet af en professionel grafiker ---Heldigvis lærer man jo hele tiden, bl.a her på Amino, så det kan nok gøres bedre.  Godt med en øjenåbner.
For den seriøsitet, der rent faktisk ligger bag, skulle jo gerne skinne igennem.
 
Iwona.... Også en stor tak til dig fordi du gad og for dine pæne ord.
 
Du nævner, at billedet ved intrduktionsteksten virker forstyrrende. Det har vi diskuteret herhjemme, og jeg skal vist til at rette mig mere efter min datters meninger, hun siger helt det samme, Og det kan jeg egentlig godt se, når jeg ser på det sådan lidt udefra.
 
Slåfejl.... tak for oplysningen, det kan jeg bare ikke have.
 
Ja, det er vigtigt med billeder, det er trods alt det, der skal sælge, når nu ikke produktet ses "live".
 
Mvh Ilse
 
 
 

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ilse

Jeg har lige kigget kortvarigt på din butik.
Jeg synes at billederne af jeres produkter er super flotte. Ser professionelle ud. Og det er flotte smykker I har.
Men selve designet af siden halter meget. Tror jeg ville være lidt betænkelig over at bestille fra siden- føler mig ikke rigtig tryg når designet ikke er godt. Det er dog ikke noget der er meget svært at ændre. Et nyt logo og farvevalg som matcher ville kunne gøre rigtig meget. Kender du ikke nogen som kan lidt sjov med Photoshop?
Et problem jeg faldt over: Når man vælger en varekategori skal man scrolle vandret for at se hele siden, det er en stor fejl - skal rettes.
 
Mvh Niels
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Ilse

Jeg vil da gerne give min mening med her i debatten.
 
Din hjemmeside er meget informativ. Der er nogle gode store billeder af det du vil sælge, det er skønt når det nu engang er smykker man vil købe :O)
 
Jeg syntes dog at der går noget skævt i dit valg af farver. Den grønne får ens øjne til at anspænde sig lidt, og virker lidt forvirrende.
 
Hvis du tager startsiden, så har du en mørkegrøn farve i toppen. en form for bjælke (jeg ved ikke hvad det hedder :O) men den skiller sig ud fra resten. Det er måske også udemærket, men hvorfor så ikke bruge samme farve i den nederste bjælke ? På min skærm ser det ud til at den højre side, igen har en lidt lysere farve end resten... Disse farver kædet sammen med store hvide billeder, virker en anelse... hvad skal man sige.... stald-dørs-agtigt....
 
Går vi til siden "bestil" får vi en masse grønt omkring en Grå/Hvid boks.... hvorfor Grå ?
 
På siden "my ovn" kommer der en schroll-ting på min skærm, der gør at jeg kan læse hele teksten, hvis jeg dribler lidt ned... Måske det kun er hos mig, men hvis teksten havde været i samme skrift´s-type og størrelse kunne det måske gøres lidt mindre...
 
På siden "forhandlere" knækker min farvekanaler i øjnene endnu engang... den grønne farve er ikke sund.. behold istedet den som du bruger i rammerne omkring....
 
Siden "vilkår" her er lige det jeg mener.. samme farve og samme tekst-type og størrelse... you see ?
 
Det var bare lige min lille ydmyge mening. Håber du kan bruge det til noget. Ellers som jeg startede med at sige, en god hjemmeside, hvor de besøgende får god information.
 
Mange Hilsner og god weekend
 
Bo
 
 
p.s
til admin på Amino (hvis du læser med)
Kan det ikke lade sig gøre at når der skrives et link i et indlæg, så åbner dette i et nyt vindue ?
Eller er det igen hos mig den er gal ??  (jeg er ikke så net-klog :O)
 
 
 
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)