Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn vs. Martin Thorborg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino’er

Som nogle måske ved, så er vi nogle stykker der er blevet sagsøgt af ”Komikeren” Henrik bruhn.
Han har lavet en del koncepter som vi mener er svindel og han forsøger at lukke munden på os, så vi ikke længere kan advare andre mod hans mere end tvivlsomme forretninger.
Hvis du på et tidspunkt har købt et af Henrik Bruhns koncepter, så må du meget gerne kontakte mig så hurtigt som muligt.
Hvis du kender nogen der har handlet med ham, så må du også meget gerne sige til.
Vi skal i retten med ham og vi har brug for nogle personer der kan bakke på om vores sag.
Send mig en mail på martin@thorborg.dk

Tak for hjælpen, den sætter jeg stor pris på!

De bedste hilsner

Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:36

Sådan skal det være!

Jeg har "desværre" holdt mig langt væk fra alle hans projekter, men jeg kender måske én, der har. Undersøger lige nærmere og får ham til at sende dig en mail.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:59

Jeg har engang modtaget et par salgsbreve fra ham, men de endte i skraldespanden da det lugtede langt væk af svindel. Det siger jeg da gerne i retten, men jeg kan ikke forestille mig det har den store værdi :-)

Men Operations X ristede ham jo på et tidspunkt og havde der fundet en dejlig stor flok af folk der følte sig snydt. Du kunne jo prøve at tage kontakt til redaktionen der, og høre om de ville samarbejde lidt med dig... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:13

Jeg håber at i nakker ham Geeked

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:19

Ja det er rimelig grotesk at en mand der i bladet M fortæller hvordan han har siddet i fængsel for bedrageri, nu hiver os i retten for at kalde ham for svindler. Men det er nu et fact og jeg har brug for hjælp her.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:27

Husker jeg helt forkert, eller var der ikke en tråd med de aminoer der følte sig snydt af ham?

Det mener jeg bestemt, da skandalen om ham var på sit højeste. Der må du vel kunne finde nogen Smile

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:34

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:01

Kære Amino´er.

Har lige sendt Martins forespørgsel ud i netværket "Heltinderne" og håber, at det giver respons.

Hvilket netværk kan du lade beskeden gå igennem ?

Wilted Flower

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:16

Hvordan lyder hans krav? Der er vel ikke noget at komme efter - andet end selvpromovering...

Mvh.

Lazer

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)