Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på WebVentures.dk ønskes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi ville værdsætte feedback på www.webventures.dk - teksten er lige added hurtigt, så det er kun designet I bedes kommentere.

Med venlig hilsen,

WV 

Fra Albertslund
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:11

Hejsa,

Rigtig pænt design. Jeg vil især fremhæve farverne der er i god harmoni med hinanden. Personligt, og jeg ved ikke hvor meget teori jeg har at have det i, synes jeg ikke teksten til højre for jeres logo bliver fremhævet særlig meget i forhold til resten af siden. (vel egentlig der hvor mange andre ville have smidt noget topgrafik ind velsagtens). 

Så alt i alt rigtig pæn side, men jeg synes i skal være opmærksomme på hvad der bliver fremhævet.

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 11:57

Tusind tak for din feedback. Vi har overvejet at tilføje grafik i toppen, men er generelt af den overbevisning at have grafik for grafikkens skyld kan skabe mere forvirring end overblik for brugeren.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:38

Råt..hurtigt.. et design med blæst og gennemtræk i. En virksomhed der har travlt...umiddelbart et no-BS design...

Måske lidt mere visuel tyngde i toppen ... men ellers..  ud over stepperne med det!

Det er dog vigtigt at dine referencer skal være klasse A, Da de giver dit enkle site sin magi...

Tilmeldt 3. Mar 08
Skrevet kl. 15:47

Tusind tak for kommentaren.

Ja, flere referencer skal vi have tilføjet. "Problemet" er, at vores kunder er hovedsagligt udenlandske, som foretrækker, at vi underskriver en NDA, hvilket gør, at vi ikke kan tilføje deres site i vores portfolio. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)