Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om opstart af online-shop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv fx. at skriv "bønetøj" i søgefeltet lige her oppe over....vi har tidligere diskuteret dette emne flere gange.

Men i øvrigt kunne en messe, fx.  CIFF måske være et sted at starte....

Men, som sagt - børnetøj og net-shops er der rigtigt, rigtigt mange af - så det gælder om at differentere sig.........og/eller bruge rigtigt (rigtigt !) mange penge på markedsføring......

Held & Lykke,
Martin
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:33

Hej Tøsen

Hvis du kaster dig ud i at leje en webshop, kan jeg anbefale www.dandomain.dk

Har netop åbnet min butik via dem, og har rodet med deres produkter siden januar 2006.

Det er til, at finde ud af - osse for sådan en som mig

M.v.h.

Stones
www.sw-handel.dk Handy varer - Handy priser  
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:58

Leverandører kan ganske rigtig finde på modemesser. Den store i Danmark er i februar og august. Kataloget over deltagende firmaer i februar kan endnu ses her: www.ciff.dk og der var også nogle med ventetøj. Der er også link til mange firmaer med børnetøj, og så er det bare at kontakte dem. Vi fik kontakt til et par stykker på den måde, men de fleste har vi fået via modemessen.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:50

Hej

Jeg tænkte selv på at starte noget op for år tilbage efter mine egne graviditeter, men har fundet andre græsgange nu. Der var på det tidspunkt ikke meget udvalg her i Aalborg for en gravid. Bilka og H&M er dog siden kommet godt efter det, men der findes kun én specialbutik, så du har fat i noget :-)

Jeg nedskrev selv nogen af de mærker på det tøj jeg havde mig:
valja
two of us
mama
saint tropez
TOUBO (tegning af gravid dame mellem TOU og BO)

Jeg tror det er vigtigt du får nogen gravide til at være modeller på tøjet og tager gode billeder forfra og fra siden for at man får et godt indtryk af det hjemme foran pc''en.
Du kan finde nogen gravid hjemmesider og forespørge efter modeller, som vil arbejde for et sæt tøj.

Held og lykke med det.

Ellen
Tilmeldt 9. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:22

Min kone er nu gravid for anden gang - første gang husker jeg TYDELIGT hvor store problemer hun havde med at finde smart ventetøj.

Denne gang sidder vi i Pakistan og her har vi adgang til skræddere, som kan sy efter noget "almindeligt" tøj, bare med en bule foran :-)

Måske det kan give dig idéer? Vi har selv tænkt tanken om at starte en ventetøjsbutik for et stykke tid siden, men kunne ikke finde leverandører med tøj, som vi mente var smart nok.... Men eget mærke, eget design mv. kunne give din shop en ny dimension.

Hvis jeg kan være behjælpelig fra Pakistan, må du hellere end gerne tage fat i mig.

NB: Det kræver naturligtvis, at du skal sætte dig ind i toldreglerne eller få en til det.
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:55
Du kan ogsaa proeve www.worldstocklot.com

Men pas paa med maerkevarer - de fleste varer er fake - isaer fra Pakistan.

Mvh. mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)