Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om opstart af online-shop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og leger med tanken om, at starte med at sælge lidt ventetøj/babytøj fra egen hjemmeside.  Men jeg ved deværre ikke, hvordan jeg kommer igang med det hele og hvor jeg finder div. leverandør til tøjet.

Jeg håber, at jeg kan få lidt råd og vejledning fra jer.

Tak for hjælpen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:09

Dette spørgsmål har været oppe og vende et del gange, så prøv at søge lidt i søgefunktionen øverst på siden!

Men har du ingen ideer til nogle bestemte mærker, som du gerne vil føre i din butik? 

EDIT: og velkommen til Amino! Så lige at du var helt i ny... Pas på, man kan godt blive afhængig!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:15
Velkommen til forumet. Hvis du har nogen spm. så skriv du endelig

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:21

Og så lige et råd fra en som ikke er alt for super til teknikdelen:

Hvis du er som jeg (se ovenfor) - så tager det lang tid at få banket en shop op hvis den skal være præsentabel - også selvom du holder dig til nogle af standardshops''ne.

Mvh/
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 10:23

Ja, det kræver en vis startkapital til både at få lavet en flot shop og til varelageret!

Det er ihvertfald dumt at spare på udseendet af webshoppen, når det bliver hele din identitet!

Tilmeldt 6. Apr 06
Skrevet kl. 11:48
Hej igen
Tal for jeres svar.

Jo, jeg ved godt, hvordan min side skal se ud og det med start kapitalen er intet problem.

Det der er mit problem er simpelthen, hvordan jeg kommer i kontakt med leverandør/grossister, så jeg kan købe ind til videre salg. Jeg har brug for at vide, hvem der er leverandør inden for ventetøj

Det med at få hjemmesiden op og kører finder jeg nok ud af med lidt hjælp fra en nabo som arbejder med hjemmesider. Det er som en skriver, en vigtig del af processen at siden den fanger og er overskuelig for brugerne.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 11:53

Jeg har ikke specielt meget kendskab til ventetøj, men google kunne være en god start

Ellers ville jeg gå ud i fysiske butikker eller modemesser og finde noget tøj, som du synes er fedt og tage kontakt til firmaet (mail/brev/tlf) og høre om dine muligheder for at bliver forhandler...
Tilmeldt 6. Apr 06
Skrevet kl. 12:01

Ja, det er da altid en start. Det kunne jeg da prøve på, men det skal være noget jeg kan sælge ind over nettet.

Jeg har nu prøvet at søge på google, men uden resultater. Jeg må prøve at følge dit råd. Tak

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:05
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:08
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)