Jeg går og leger med tanken om, at starte med at sælge lidt ventetøj/babytøj fra egen hjemmeside. Men jeg ved deværre ikke, hvordan jeg kommer igang med det hele og hvor jeg finder div. leverandør til tøjet.
Jeg håber, at jeg kan få lidt råd og vejledning fra jer.
Og så lige et råd fra en som ikke er alt for super til teknikdelen:
Hvis du er som jeg (se ovenfor) - så tager det lang tid at få banket en shop op hvis den skal være præsentabel - også selvom du holder dig til nogle af standardshops''ne.
Jo, jeg ved godt, hvordan min side skal se ud og det med start kapitalen er intet problem.
Det der er mit problem er simpelthen, hvordan jeg kommer i kontakt med leverandør/grossister, så jeg kan købe ind til videre salg. Jeg har brug for at vide, hvem der er leverandør inden for ventetøj
Det med at få hjemmesiden op og kører finder jeg nok ud af med lidt hjælp fra en nabo som arbejder med hjemmesider. Det er som en skriver, en vigtig del af processen at siden den fanger og er overskuelig for brugerne.
Jeg har ikke specielt meget kendskab til ventetøj, men google kunne være en god start
Ellers ville jeg gå ud i fysiske butikker eller modemesser og finde noget tøj, som du synes er fedt og tage kontakt til firmaet (mail/brev/tlf) og høre om dine muligheder for at bliver forhandler...