Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder til netbutik.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminobrugere.

Jeg er i gang med at lave en internetbutik, der skal sælge tøj. Jeg synes at det er meget svært, hvordan jag skal præsentere tøjet på hjemmesiden. Jeg har flere forskellige leverandører, og det er ikke alle leverandørene, der sender billeder med.

Hvad er jeres erfaringer med at præsentere tøjet eller varerne på nettet? Er det bedst at have samme baggrund, eller er det med at være mest kreativ, er det ok, at der er flere forskellige baggrunde? Håber at der er nogle der kan hjælpe og vejlede mig.

Jeg vil signalere kvalitet og professionalisme på min hjemmeside.

Venlig hilsen Kristina

Kristina- Viktorogholger

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:17

Hej Kristina

Hvis du vil udstråle professionalisme, synes jeg bestemt ikke du skal have forskellige baggrunde. Det ville få mig til at tænke det var rodet og useriøst.

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 10:41

Hej Jens Jacob.

Nej, det synes jeg jo heller ikke. Men hvordan får man varerne til at tage sig bedst muligt ud? Hvordan tager man billeder uden baggrund? Jeg har tænk på at sætte detpå en gine, men det er børnetøj jeg skal sælge, så der er ret stor størrelsesforskelle...... Har du forslag? Hilsen Kristina

Kristina- Viktorogholger

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:13
http://www.smartkids.dk/

Jeg synes de har gjort det godt, mht. at tage billederne professionelt.

Men det er jo alderede lavet sådan...

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:42

Hej Kristina

Først og fremmest tillykke med springet Cake- jeg er også sygeplejerske og har også ændret retning Wink

Det er vigtigt med signalet udadtil, for det er jo det der skal sælge dit tøj og sikre din fremtidige virksomhedssucces!

Jeg mangler lige at få afklaret følgende:

Hvad er det for noget tøj du skal sælge, hvem er din målgruppe og prisgruppe. Er det kun tøj du vil sælge? Hvor stort forventer du at dit varesortiment skal være. Vil du "Net" sælge i DK, Norden eller...? Har du valgt en professionel til at udarbejde din hjemmeside, brochurer, kuverter, visitkort mm?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:05

Det bedste resultat får du helt sikkert ved at bruge smukke modeller og professionelle fotografer. Fotosessions laves på locations, der matcher den livsstil, som tøjet appelerer til. Strande, nedlagte fabriksbygninger, skove, parker, store kustværker, havne o.l. er gode locations, som kan være med til at fylde værdi i dine fotos.

Men det er dyrt.

Hvis du kaster kludene på en gine, skal du have en ensartet baggrund. Hvis du vil lave billedere billigt selv, kan du gøre følgende:

Køb tre hvide rullegardiner - det ene mindst 3 meter langt og  1,5 m bredt.
Køb to billige 500 w arbejdslamper.

Lad arbejdslamperne lyse på de mindre rullegardiner, så disse reflekterer et blødt lys over på ginen.
Det lange rullegardin er rullet helt ud, så det sidste stykke ligger hen over gulvet, og du har en blød bue mellem det lodrette og vandrette stykke.
Sørg for, at der er så megen plads mellem ginen og rullegardinet, at skyggene bliver bløde.
Læg evt også lys på rullegardinet bagved ginen - det kan give en flot effekt.

Brug et ordentligt kamera på stativ - Kameraet placeres i ginens øjenhøjde. Sørg for at stille ordentligt skarpt.

Ret farvefejl i et billedbehandlingsprogram efterfølgende. I Photoshop kommer du langt med ctrl-shift-L, alt-ctrl-shift-L, ctrl-B, men du kommer endnu længere ved at sætte dig grundigere ind i programmets finesser.

God vind

Hans

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 12:06

Hej Ztrong.

Jeg er meget bevidst om hvad jeg signalere, både via forsiden på hjemmesiden og via billederne af de forskellige produkterj eg har til salg. Min målgruppe er kvinder i den fødedygtige alder, som handler meget på nettet,og som gerne vil have at deres børn er lidt anderledes klædte. Jeg vil primært sælge tøj, men også lidt andre effekter, der er lidt anderledes. Jeg sælger tøj fra mindre danske leverandører, da der er rigtig mange om at sælge de større mærker. Jeg kan godt lige at skille mig ud fa mængden, men det skal være på den positive måde. Ikke noget med at være provokerende og oprørsk, det tror jeg ikke sælger speielt meget..... 

Jeg satser på det danske marked til at begynde med, da jeg hellere vil have kvalitet frem for kvantitet. Jeg har profesionelletil at lave hjemmeside, vistikort m.v. 

Jeg vil have at alle produkterne skal vises på den same måde, men hvordan.....

Kristina- Viktorogholger

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:22

Så det er børnetøj du vil sælge, og jeg kan læse at din professionelle tilgang allerede er gennemtænkt indtil nu.

Min Brainstorm på det hele:

• Hvis det er til børn der forstår at bruge en PC - kunne du udvikle en særlig side til dem og en til mor. En side hvor børn selv ligger i en sjov kurv med lyde - udløser stjerner der kan købes for - samlehæfte - gaver - særligt logg ind til dem mm. Mor skal naturligvis bekræfte købet.
  • Billeder i naturen - øko agtigt budskab fanger i dag - din målgruppe. Måske alliere dig med en Amino fotograf - der måske netop har denne foto/natur kompetence. Måske kan du få det til en særlig iværksætter pris?
  • Dit navn og et fantastisk slogan - du kan markedsføre dig på

Held og lykke

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:57

Hej Kristina

Hvad vigtigst næsten er, hvad er dit budget eller din forventning til budget på billederne?

Vil du have en professionel fotograf til at lave det, eller vil du selv lave det?

Hvis du selv vil lave det, så lad være med at sætte dine forventninger for højt, for med al respekt - der ér en grund til at vi har foto/studieudstyr for 2-300.000kr.! Resultatet er derefter ;-)

Hvis du er interesseret i et tilbud på opgaven, smid mig en mail på mads@baldersoe.com med relevant information om omfang & ønsker, eller giv mig et ring på tlf. 30 254 254.

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 09:33

Hej Hans.

Tak for svarret. Jeg ved godt, at det er meget dyrt, hvis man skal til at have billederne taget ved en prof fotograf. Men det var en fin og brugbar beskrivelse du gav mig, med ginen. Det vil jeg forsøge mig med.

Venlig hilsen Kristina

Kristina- Viktorogholger

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)