Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solid host til Joomla site efterlyses

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Well jeg har kun oplevet meget få problemer dernede.
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:19

Niklas:

Jeg bliver mere og mere interesseret i slicehost. Det lyder ret prof! Wink

Hvor meget arbejde vil du sige der er i, og hvor kompliceret er det på en skala fra 1-5, at sætte php miljø op til at køre joomla?

Så vidt jeg har forstået på konceptet, så får man en bunke Gb, man selv kan råde over, og gøre med hvad man vil (stort set), så det ville jo være oplagt for mig at have andre ting kørende også, men det er vel også muligt?

Hvis det nu skulle komme så langt, og jeg ender på herrens mark, ville jeg så kunne betale dig for at ordne det praktiske?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:41
Hej igen Det er en super fed løsning og hvis man er lidt inde i unix miljøet er det rigtig dejligt at arbejde med. På en skala fra et til fem med opsætning af en LAMP (linux, apache, mysql og php) vil jeg sige to, du finder nogle rigtig gode artikler her: http://articles.slicehost.com/ubuntu-hardy som bl.a. beskriver sikkerhed, apache, php5 osv. Ellers er google altid din ven, der er rigtig mange der benytter ubuntu og derfor rigtig meget hjælp at få! Jo det er bestemt muligt at benytte det til meget andet også, vi har pt både php5, mysql og Ruby on rails kørende på vores slices (vi har flere). Jeg ville godt kunne stå for det for dig, men det er ikke billigt da der ligger et stort ansvar i det. Du kan jo prøve at give mig et kald på 30233707 så kan vi snakke om det og jeg kan hjælpe dig på vej mod den rigtige løsning.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Her kommer lige endnu nogle erfaringer: Jeg har prøvet at sætte Joomla op flere steder, og Gigahost duer ikke! Der er flere af temaerne fra Yootheme.com, der ikke duer på gigahost.dk, jeg mistænker deres serverudvidelse Suhosin for at være den skyldige (en ekstra sikkerhedskomponent), men Gigahost svarer ikke, når jeg spørger dem...

Det bedste der overhovedet findes er: Site5.com, som på danske domæner kører i forbindelse med gratisdns.dk. Her får du fuld adgang til serveren, dvs. en fuld cpanel, og de installerer nogle gange serverudvidelser, hvis man vil have det. Og tonsvis af plads. Det eneste problem, jeg har haft og har med dem, er at FTP åbenbart er langsommere over atlanten. Selve websiderne er ikke særlig meget langsommere.

Jeg kan godt hjælpe dig med en Joomla på site5.com, ved at jeg kan lave en prøveopsætning på min konto.

Thomas 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:48
Det er vel stort at sige at det er det bedste der findes, men jo har også hørt rigtig godt om site5 når det kommer til joomla løsninger. Dog er der stor forskel på hvad site5 tilbyder og hvad slicehost tilbyder.
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:12

Hygum:

Jeg benytter mig meget af YOOtheme, så jeg er meget interesseret i hvad det er der ikke fungere fra dem, hos Gigahost.
Jeg har endnu kun bare prøvet at få joomla til at køre på Gigahost, og det spiller fint. Har ikke forsøgt med YOOtheme templates endnu.
Men jeg havde nu også på fornemmelsen Gigahost ikke var/er så fantastisk igen.

site5 derimod ser virkelig godt ud! For mig betyder det meget at tingene er strømlinet, og ser ordentlige (profesionelle) ud, og det må jeg sige site5 lever op til.

Du må meget gerne lave en prøveopsætning til mig. Det kunne være lækkert lige at se det med egne øjne inden man bruger penge på det! Wink

Jeg er dog stadig også meget interesseret i slicehost som Niklas foreslog, men måske er det lige for teknisk for mig endnu. Det er dog helt klart noget jeg vil holde øje med, og forsøge mig med på et tidspunkt.

Men tak for alle de gode forslag! Det er fedt at vide man kan få hjælp fra andre dedikerede personer her på Amino. Jeg er positivt overrasket over hyppigheden og mængden af svar. Tak! Smile

Mikkel Hansen

Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:21

Man får ofte det man betaler for, men redhost skulle være meget prof til joomla.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)