Fair nok . Havde kun lige set det der med chokoladefabrikken. Og set de 4 sætninger på siden om at "just do it ". Har du noget at gøre med epn Martin ? Ellers ville det være godt at få noget ind i artiklen om hvad han har præsteret. De fleste kender ham vel " kun ", som en fitness dude. Jeg lytter generelt ikke til folk der ikke har præsteret på det ene eller det andet plan. Behøves ikke have en skid med penge at gøre. Det kan være en hjemløs , der har fundet kærligheden trods alt.. eller ja en der testet sine grænser til det ekstreme, og set sin angst i øjnene.
Med det samme dukkede hende der fra " Livet er Fedt " Merethe eller hvad hun hedder op for min synsbarriere. Hvis du kan tabe dig 10 kilo på tv, eller næsten synge en sang, er du bare forside stof.
Så ville jeg hellere se en serie om en hjemløs der havde fundet lykken, en serie om en fyr som dig Martin eller andre serier om hvad det vil sige at få succes på alle livets områder. Men at mand skal hyldes fordi han kan sige at grønt er sundt.. well det fint nok. Men det stikker altid dybere end det. Overvægtige trøstespiser, hvis ikke de har stofskifte sygdomme. Kan vi ikke finde ud af psykologien bag trøstespisning i stedet for ? Se det ville rykke. Men nok gøre for ondt for den gængse seer, der bare skal underholdes med nogle fede mennesker der har det skidt
Med andre ord, Chris har sikker noget spændende at sige alligevel. Den næste sportsbog jeg dog vil læse er Arne Nilssons " Viljen Til Sejr "
... heheheh, så kom du lige i TV Lorry mens jeg sidder og skriver. Held og lykke med USA eventyret. Din gamle røver :)