Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får du succes - Chris McDonald

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris McDonald (det er vist ikke ham med burgerne) har nogle faktorer om succes. Mest på sit job men kan også overføres til iværksættere.

Du kan læse dem her og også klikke på linket. Så får du ham skærmen hvor han fortæller og tegner.

http://epn.dk/ledelse/article1370711.ece

Hilsen Jakob

Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:51

Det er godt nok nogen meget overfladiske råd ham CM giver videre, men syntes det er lidt for tamt at epn smider sådan en nyhed op på deres hjemmeside.

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:20

Lucky Luke:
Det er godt nok nogen meget overfladiske råd ham CM giver videre, men syntes det er lidt for tamt at epn smider sådan en nyhed op på deres hjemmeside.

Vi venter spændt på dine ikke-overfladiske råd.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:19

Hvad har Chris selv gjort ?

Er sgu lidt træt af alle dem der har fået en middelaldrende kvinde til at tabe 10 kilo i et tv program (hvor de så besøger hende 2 måneder senere og hun har taget det hele plus 10 ekstra kilo på ), skal lege coaches.

Men kan godt være det bare er mig. Det ikke sagt for at håne nogen, men mere i håbet om noget mere kød på sagen.

Men epn skal vel også have fyldt noget spalteplads ud.

Lad os høre fra dem der virkelig har præsteret.. tak  

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:29

Nu har Chris jo også kun gennemført RAAM som er verdens hårdeste cykelløb:
http://www.chrismacdonald.dk/sw9437.asp

Man kører 5.000 km tværs over USA på 11 dage og kører i snit 22 timer om dagen. Det får Tour De France til at ligne opvarmning for tøsedrenge..
Så lidt har han da præsteret...

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:51

Fair nok . Havde kun lige set det der med chokoladefabrikken. Og set de 4 sætninger på siden om at "just do it ". Har du noget at gøre med epn Martin ? Ellers ville det være godt at få noget ind i artiklen om hvad han har præsteret. De fleste kender ham vel " kun ", som en fitness dude. Jeg lytter generelt ikke til folk der ikke har præsteret på det ene eller det andet plan. Behøves ikke have en skid med penge at gøre. Det kan være en hjemløs , der har fundet kærligheden trods alt.. eller ja en der testet sine grænser til det ekstreme, og set sin angst i øjnene. 

Med det samme dukkede hende der fra " Livet er Fedt " Merethe eller hvad hun hedder op for min synsbarriere.  Hvis du kan tabe dig 10 kilo på tv, eller næsten synge en sang, er du bare forside stof.

Så ville jeg hellere se en serie om en hjemløs der havde fundet lykken, en serie om en fyr som dig Martin eller andre serier om hvad det vil sige at få succes på alle livets områder. Men at mand skal hyldes fordi han kan sige at grønt er sundt.. well det fint nok. Men det stikker altid dybere end det. Overvægtige trøstespiser, hvis ikke de har stofskifte sygdomme. Kan vi ikke finde ud af psykologien bag trøstespisning i stedet for ? Se det ville rykke. Men nok gøre for ondt for den gængse seer, der bare skal underholdes med nogle fede mennesker der har det skidt

Med andre ord, Chris har sikker noget spændende at sige alligevel. Den næste sportsbog jeg dog vil læse er Arne Nilssons " Viljen Til Sejr "

... heheheh, så kom du lige i TV Lorry mens jeg sidder og skriver. Held og lykke med USA eventyret. Din gamle røver :) 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:00

Og så skal man jo selv komme med noget inspirerende når man skriver som man skriver, så det vil jeg hermed gøre.

Først en tale af Apple og Pixar grundlæggeren Steve Jobs, der handler om at lære af sine fiaskoer, om at være et fjols og om at se mening med det hele :

Og dernæst en de bedste peptalks om teamspirit jeg har hørt :

" title="Vil du kæmpe for din plads ?">

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:20

Euforien fra min side indfandt sig heller ikke. Det kan undre, at der stadig er salg i sådanne statements - men der er åbenbart et godt marked for at høre det samme en gang til.

Hilsen Jakob

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:34

Well, det jo rigtigt nok. Men kommer tit at lyde dumt når det ikke er udbygget. Udover det synes jeg det handicapper ham , at han var med i det der Chokoladefabrikken. Men det gav sikkert godt.

Hvis jeg en dag får noget at sige Cool, ville jeg konsekvent nægte at være med i tvprogram der behandlede emnerne så overfladisk, med et problem der stikker så dybt som fedme gør (både individuelt og samfundsmæssigt)

Som Dr Phil siger Confused  " Du løser ikke pengeproblemer med penge "

På samme måde løser du heller ikke madproblemer med mad.

Det tankemønstre, psykologi.

Men det er der jo ikke tid til at skrive om på 10 linier, og heller ingen penge i, hvis familien DK skal kunne håndtere det. De gider sgu ikke primetime at få at vide, at grunden til at de hælder skrald i sig selv, er fordi de ikke kan lide sig selv, og fordi samfundet dybest set er ligeglad med vores helse. Det skal bare overflade behandles 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:06

Ps:

Martin, og undskyld jeg taler til dig som om jeg kender dig, ved at skrive "din gamle røver " osv.

Det gør jeg ikke, og jeg synes det er en overskridelse af mine egne grænser når folk taler til mig som om de kender mig.

Et slip up

Men hav det godt allesammen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)