Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

teknoligisk instidut????

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg skrevet hele 2 e-mails til teknologisk institut, fordi jeg op til flere gange har fået af vide at jeg skal prøve at kontakte dem mht. til min ide osv. Men de svare ikke..... Er der andre steder jeg ville kunne få hjælp? er jeg gået helt forkert i byen? ... Jeg ved hvad jeg kan - og hvad jeg ikke kan. Og realisere min ide på egen hånd dur nok ikke lige ;-)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:22
Teknologisk lyder som et rigtigt godt sted at starte --- mærkeligt at de ikke svarer - men måske skulle du prøve at ringe til dem i stedet???

Alternativt kan du prøve et lokalt iværksætter-center, fx. EVU i Valby, eller http://startguiden.virk.dk/ (her er der også links til Teknologisk)

Held & Lykke med projektet
Martin
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 15:22
Prøv at ringe i stedet
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:18
Jeg har tidligere ringet til Teknologisk Institut for at få nogle informationer - endda hvor jeg ønskede at købe noget ekspertice hos dem. Der var en medarbejder, der skulle ringe mig op. Det gjorde han også - 3 uger senere. Så de rider åbenbart ikke samme dag som de sadler. Jeg købte naturligvis den ønskede viden et andet sted.

Men prøv at ringe.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 18:08

*LOL* jeg har det simpelthen så sjovt....

Kender i det når man ringer til nogen første gang, og snakker med den første telefon dulle-service-dims. Man stiller et spørgsmål og får et svar man ikke rigtig kan bruge til noget. Så ringer man anden gang, og snakker med en anden person, der får man heller ikke lige det man ville ha ud af sit opkald. Men man skal bare blive ved, for pludselig dukker der en medarbejder op som virkelig kan hjælpe. Jeg har efterhånden lært det (dog af telia)... Hehe... Man skal ikke falde for den første medarbejder der prøver at slippe nemt af med en...

Nå tilbage til mine opkald til teknologisk....
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 18:11
Dato: 4/6/2006 6:07:33 PM Forfatter: elena malou
Kender i det når man ringer til nogen første gang, og snakker med den første telefon dulle-service-dims. Man stiller et spørgsmål og får et svar man ikke rigtig kan bruge til noget. Så ringer man anden gang, og snakker med en anden person, der får man heller ikke lige det man ville ha ud af sit opkald. Men man skal bare blive ved, for pludselig dukker der en medarbejder op som virkelig kan hjælpe. Jeg har efterhånden lært det (dog af telia)... Hehe... Man skal ikke falde for den første medarbejder der prøver at slippe nemt af med en...
Nå tilbage til mine opkald til teknologisk.... ¨

Ja for fanden, det kender jeg kun alt for godt - og Telia var også min lærermester. Hos dem har kun "særligt udvalgte" kundeservicemedarbejdere adgang til de breve/mails man sender dem

Held og lykke med projektet !
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)