Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet slettet fra Google?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal måske starte med at nævne at jeg absolut intet ved om SEO, og derfor kan det godt være at det er et dumt spørgsmål!

Er min side Junknet.dk blevet slettet fra Google?
For nogle dage siden kunne jeg søge på "gratis online spil" og fandt mig selv på side 4, nu kan jeg kun finde mig selv hvis jeg søger på Junknet.dk. Jeg har også prøvet at tage en længere tekst fra siden og søgt på det i "gåseøjne", og der finder jeg heller ikke noget!

Er det nogle der kan svare mig på hvad der kan være galt?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:33
Hvis du kan finde din side ved at søge på eget navn, er du ikke blevet slettet. Derfor må det være en anden forklaring. Er din side ny, for så kan du være havnet i det, som man kalder Googles "sandbox"? En slags prøvetid hvor ens side rangerer dårligt.
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:35

Jeg startede siden for under en uge siden, så man kan vist godt kalde den ny ;)

Det der undrer mig er at jeg har kunne finde mig selv og at jeg pludselig ikke kan det længere. Men det er måske meget normalt for nye sider?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:56
Google er glad for nyt indhold. Helt nye sider vil meget ofte komme ud for at starte fremragende i de første dage, hvorefter G har en fornemmelse for, hvor den nye side hører hjemme i hierakiet. Det er ofte meget lang nede i rækkerne, når man er ny. Bare klø på med indhold på siden og nogle fornuftige links til din side, så får vi at se om noget tid.
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:48

Hejsa, ..

Nix du er ikke slettet fra google men bare dykket lidt efter du er blevet listet.

Linket du har lavet med ´gratis spil´ er helt ok bare forstæt sådan, .. du skal vel også op med ´online spil´ osv ik eller ?. husk at gøre det fra forskellige forummer og andre steder du kan smide det ind og ikke kun herinde. Formange links fra samme IP giver ikke det store. husk at ikke bytte links direkte med andre ??

Se forresten lige at få lidt flere metatags med minium som fx som herunder

<head>

<TITLE>Junknet.dk | Gratis online spil</TITLE>
<meta name="description" content="her skal dine beskrivelse af siden være, husk at dine keywords som fx gratis spil skal indgå."
<meta name="keywords" content="her, skal, dine, keywords, være, opdelt, med, komma, som, vist">

</head>

Er du i tvivl så gå ind på dine konkurrenter side og op i ´vis´og ned i ´kilde´ i din browser,.. :-)

Good luck

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)