Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af nyt site

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

tak for dit input.
Jeg kan godt følge dig i, at siden i sig selv ikke sælger godt nok og der på den front bestemt mangler noget.

Jeg tager gerne imod dit tilbud om en hjælpende hånd til at komme videre mht. designet.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 19:59

Hej Jakob

Jeg kan godt sætte mig ind i den tankegang du der har gjort dig.
Og som både du og mange andre påpeger med noget liv på siden, så har du og alle andre ret - den hr brug for et ordenligt kick!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:21

Simon Jensen:

Hej Jesper,

tak for dit input.
Jeg kan godt følge dig i, at siden i sig selv ikke sælger godt nok og der på den front bestemt mangler noget.

Jeg tager gerne imod dit tilbud om en hjælpende hånd til at komme videre mht. designet.

Du smider bare en mail, evt. med dit telefonnummer, så kan vi tage en snak om det en dag. Jeg er meget hængt op først på ugen (mandag tirsdag), men derefter er der lidt mere ro.

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 17:26

Hej Simon,

Tillykke med dit nye site!

Der er en ro over designet som jeg synes er fint. Det kunne sikkert vinde mere hvis den tomme, brede "bjælke" under billedet blev minimeret. Den stjæler plads lige i synsfeltet og det vil give sitet mere harmoni.

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 11:26

grafisken:

Hej Simon,

Tillykke med dit nye site!

Der er en ro over designet som jeg synes er fint. Det kunne sikkert vinde mere hvis den tomme, brede "bjælke" under billedet blev minimeret. Den stjæler plads lige i synsfeltet og det vil give sitet mere harmoni.

Held og lykke med det.

Hej,

tak for dine ord.
Bjælken var ment/lavet som reklameplads, men da pladsen er tom, kan jeg godt se hvis jeg kaster et blik på siden, at den stjæler lidt af fokus.
Jeg har dog en forestilling om, at pladsen skal bruges til "...et-eller-andet", jeg har forsøgt at minimere det, men i mine øjne ser det forkert ud, logo og menu spiller ikke godt sammen så tæt på hinanden her.

Mvh.

Simon

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:42

Hej Simon

Synes det er en fin side du har skabt dig, synes at banneret tager noget at pladsen og opmærksomheden.

Eller en behagelig side at se på.

Taber du salg på grund af nedetid på websitet? - www.siteperformance.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 03:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Genialt koncept som ikke rigtigt er set før privat. Flot design. Det eneste jeg ville ændre var at smide de Google Ads reklamer væk (evt. sætte et andet reklame banner ind) også ville jeg nok også finde et lidt bedre billede til topbannerede.

Yes 

Mvh.

Nikolaj 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 03:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du afsløre hvad prisen for kortet kommer til at blive?

Mvh.

Nikolaj  

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 09:56

Hej,

tak for dit indlæg og dine ord.

Mhp. banneret, vil dette snarest blive udskiftet med et nyt og anderledes banner..

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 10:06

Hey Nikolaj,

mange tak for dit input.

Mht. Google Ads, er jeg allerede på jagt efter en annoncør der kunne have interesse i, at annoncøre på sitet.
Med henblik på topbanneret, vil dette snarest blive udskiftet med et nyt og anderledes topbanner - der skal give siden lidt mere livsstil.

Mvh.

Simon

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)