Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af nyt site

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ville blive glad hvis i gad komme med noget feedback til mit site www.whocard.dk som netop er blevet færdig.

Da sitet kun er en del af hvad konceptet binder over, er det primært layout i skal ind og se på.

Al ris og ros kan bruges, tak på forhånd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12

Hejsa

Ganske nydeligt site :), jeg kan godt lide farvevalget, og ja selve opsætningen, super super.

må jeg høre mere om hvad sitet skal anvendes til ?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:13
Synes banneret og reklamerne sådan cirka tager al fokus på siden, der er for lidt kontrast mellem baggrunden og selve teksten, især i menuen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:14

Bare et par hurtige: 

Jeg ville begrænse den øverste banner, da den dominerer hele siden og tager fokus fra alt andet.

Jeg ved at det er en nattelivsportal, men jeg vil nok satse på lidt tydeligere tekster. Jeg vil nok indarbejde lidt mere neon og eventuelt "lysavis" funktionalitet. Den blå støvede farve er heller ikke noget jeg umiddelbart forbinder med gå-i-byen stemning. Siden virker lidt stiv i sin opbygning, men det kan have noget at gøre med, at er ikke er indsat noget funktionelt endnu.

Hilsen Jakob

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 15:24

Hej,

mange tak.

Ja selvfølgelig, altså der er ikke den store funktion i sitet, den primære funktion sitet har er, at informere besøgende / medlemmer, en side hvor man som besøgende eller som medlem kan holde sig opdateret med konkurrencer og hvad whocard giver dig af fordele. Sitet bruges også til promotion af events fra partner o.lign..

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 15:30

Banneret er kun en midlertidig løsning, da min idé er, at der skal være en form for rotation med billeder fra nattelivet. Men jeg kan godt se hvad du mener at det tager fokus. Jeg har også venner der har nævnt for mig, at teksten i menuen skulle have en anden farve, jeg har forsøgt med hvid, men synes ikke det matchede, så jeg er lidt på bar-bund i hvad farven der kunne være.

Men tak, jeg vil kigge lidt på det :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 15:35

Nattelivsportal og nattelivsportal - ikke rigtigt, jeg ved jeg skriver det på forsiden, men sidens formål er at være informativ. For mig er teksten meget tydelig, udover måske lige menuen. Til lysavis-funktionaliteten, ved jeg ikke lige hvor du havde tænkt dig den skulle komme ind henne, og for mig er det en effekt jeg mere forbinder med sjov og spas.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 15:37

Jeg håber at i kan finde rundt i mine besvarelser, næste gang må jeg nok benytte mig af "citér", sådan er det at være ny et sted.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:46

Hej Simon.

Først og fremmest rigtig spændende initiativ, desværre holder webdesignet slet ikke. Først og fremmest bør det lille cultbanner øverst, under topbanneret, slettes.

Derudover glider alle farverne for mig fuldstændig sammen, hvilket gør det meget anstrenge at læse indholdet på siden. Jeres topbanner harmonerer heller ikke med resten af layoutet og virker ærlig talt at være noget som er blevet smidt på; fordi det lige var nemt. Derudover er stilen i ligger an med slet ikke ung, hvilket er noget af det vigtigste for at ramme den unge målgruppe. Selve tekstsiderne er også meget ens og gør heller intet for at selve konceptet, fx med fangende billeder eller USP, dette er altafgørende for at skabe salg eller signups.

Nettet er fyldt med tilbud og fordele til landets unge, så derfor handler det om at skille sig ud (både hvad angår koncept, men endelig også når det handler om design og den kommunikation designet medfører). Prøv at sætte dig selv ind i forbrugssituationen og overvej om siden sælger konceptet godt nok overfor dig, hvis du tilfældigt som ung blev sparket derind. Men klø endelig bare på med konceptet – så skal det nok blive godt. Et bare hurtige konstruktive indspark var at starte med at gøre selve teksten mere lys og baggrunden en anelse mørkere - vælg evt. helt hvid eller sort som tekstfarve. Vil du have en hjælpende hånd til at komme videre mht. designet eller selve kommunikationen er du altid velkommen til at hive fat i mig.

// Jesper Skov

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:51

Simon Jensen:

Nattelivsportal og nattelivsportal - ikke rigtigt, jeg ved jeg skriver det på forsiden, men sidens formål er at være informativ. For mig er teksten meget tydelig, udover måske lige menuen. Til lysavis-funktionaliteten, ved jeg ikke lige hvor du havde tænkt dig den skulle komme ind henne, og for mig er det en effekt jeg mere forbinder med sjov og spas.

Det er jo ikke nemt at vide, når du skriver det og alligevel så ikke *S*.

Hvis du henvender dig til unge, der går i byen (ja, også andre), skal der være andet end "Danske Bank" stemning over siden - også selvom det skal være informativt. Derfor min kommentar. Om det skal være lysavis-funktionalitet er ikke afgørende - men noget liv på siden (jeg havde lidt Rådhuspladsen-stemning i tankerne og en smart og flot rulletekst som teaser til, hvad man kan finde på siden er ikke dårlig). Du har sikkert set aok.dk der har information, men er noget kedelig i sin udformning.

Jeg vil uanset målgruppe nok lysne din side noget.

Der er altid mange holdninger til, hvordan det kan se ud, så du skal selvfølgelig bruge, hvad du mener er bedst til din målgruppe(r).

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)