Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor sidder jeg bedst.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke snart nogen, f.eks. en iværksætter herinde, som laver et hvorsidderjegbedst.dk website??
Det er et kæmpe hit i udlandet, og f.eks. har www.seatguru.com 600.000 unikke besøgende om måneden og tjener gode penge, da koncertarrangører, biografer etc. betaler gode beløb for at blive eksponeret inde på sitet. Tanken er, at alle spillesteder og koncerthaller etc. oprettes derinde med en salplan, og så stemmes der om de enkelte pladser, ligesom brugerne poster kommentarer. Den helt store trend, siger mange trendforskere, bliver fremover vores store behov efter viden - vi vil vide, hvordan vi får noget hurtigst muligt, hvordan vi nemmest får adgang til noget, hvor man kan få mest osv. osv. Og på TV er vi trætte af både kendte og ukendte personer, nu vil vi have eksperterne. Så idéen er givet videre - håber en tager den, for kunne godt selv tænke mig at vide, hvor man sidder bedst i f.eks. Musikhuset i Århus, hvis man skal se en musical derinde ... som eksempel.

(andre annoncører kunne være Billetnet etc.). Nordisk Film anbefaler godt nok de bedste pladser i salen, når man booker, men hvem siger at de har ret?!

Fra St. Darum
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:54

Det er faktisk en ret fiks idé. Vi har selv et lille kort med numre på gode biografsæder i de biografer vi kommer i, så vi nemt kan fortælle hvilket sæde vi vil ha''. Det er imidlertid vigtigt at der bliver en let og enkel måde at kategorisere sæderne på, så man f.eks. kan give et sæde karakterer for god lyd og et andet for godt udsyn, for det er sjældent det samme sæde - specielt i teatre. Der er garanteret også andre relevante attributter. Jeg er dog lidt skeptisk ved, om alle er i stand til at abstrahere fra f.eks. dårlig lyd til en forestilling og dén karakter sædet efterfølgende får for lydkvalitet, men det kan være at det giver sig selv, hvis der er tilstrækkeligt med opbakning for sådan et sted.

For øvrigt kan jeg da nævne en sjov lille kuriøitet, vi noterede os da vi så Ringenes Herre i sin tid. Vores lille kort opgav række "x", sæde "y" og "z" til de bedste pladser, efter tidligere biografbesøg. Det skulle dog vise sig, at netop dén film faktisk vandt betydeligt ved at vi ved en senere fremvisning kom en række tættere på lærredet. Filmen er simpelthen iscenesat sådan at randen af lærredet bør være i kanten af og ikke indenfor synsfeltet.
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:31

ha ha ha

Jonathan, efterhånden kan jeg lide dig mere og mere. Griner idéer! hvorsidderdu bedst?? I MIN SOFA!

Om jeg sidder bedst oppe bagved en stolpe er jeg personlig lidt ligeglad med - jeg vil sidde hvor jeg kan SE bedst - og det er jo så de dyreste pladser ....

Skal jeg forstå det sådan at du mener at man sidder lidt mere komfortabelt på hvorsiddermanbedst.dk ?

Uddyb lidt, det er monster lækker tankegang du har..

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
nej grundtanken er at man kan høre om andres erfaringer med, hvor man sidder bedst i landets sale til forsk. typer arrangementer. Men når du nu selv foreslår det, hvorfor så ikke udbygge med en VIP-sektion, hvor kun de bedste sæder sælges til store arr. - baseret på brugernes meninger...
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:41

tjaaa tjooo........ om Fru Nielsen syntes der var et fantastisk maleri i nærheden, som hun kunne stirre på under foredraget, er måske meget griner.

"Pas på sæde F54 i den sorte diamant, der er tyggegummi under sædet"

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Jeg synes at ideen er genial, men har desværre ikke selv overskud til at realisere den.
- Fedt tip, tak for det Jonathan.

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:42
Sjov ide, men jeg må nu nok ærligt sige at jeg aldrig i mit liv ville komme til at bruge sådan en side. Hvis jeg skal i biffen eller til koncert, jamen så ved jeg da godt om jeg helst vil sidde forrest, bagerst eller midt i mellem. Det behøver jeg sådan set ikke et helt cummunity til at hjælpe mig med at regne ud. Men det er måske bare mig der har det sådan?

og mht. hvilken flyplads man sidder bedst på så er der kun ... tjah... ingen! Fly er bare ikke bygget til mennesker på 1.95m

ok, 600.000 unikke besøgende kan måske ikke tage fejl... eller hvad?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:04
Jeg synes sådan set ideen er god nok! spørgsmålet er så bare om den er brugbar i Danmark. Hvor mange koncertsteder og lignende har vi egentligt som har præcis sammen opstilling af siddepladser hver gang? Man må vel gå ud fra at folk ved hvilke pladser de bedst kan lide når det gælder den lokale biograf og lignende og de vil derfor ikke bruge systemet... Jeg mener ikke at ideen er umulig, jeg tror bare den skal justeres i forhold til hvordan den ser ud i andre lande
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 20:08
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:21

måsker er DK for lille til den type side

men