Det var så nok lidt unødvendigt at poste indlægget... min nysgerrighed var alligevel for stor: Gapbuster ikke Network Marketing relateret... det er en job mulighed hvor man - som annoncen antydede - skal teste og evaluere produkter, forretninger, biler o.m.a.
Så blev jeg det klogere - men spørger så alligevel: Har DU erfaringer med Gapbusters?!
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg har været tilknyttet gapbuster og udført en række opgaver for dem.
Det fungerede, man bliver dog først rent sent betalt for sin opgave.
Jeg opgav det lidt efter jeg havde været 3 gange på en station for at teste deres billetsystem, hvor gapbuster blev ved med at påstå det var der - men det var det ikke.... blev jeg lidt træt af.
Jeg har ikke selv været ''ansat'' hos Gapbuster, men jeg kender én, der laver masser af jobs for dem (flere om ugen).
Det fungerer fint i praksis. Nogle af opgaverne er mere komplicerede end andre og forbundet med en del afrapportering, og lønnen er som regel beskeden.
Dato: 4/5/2006 1:31:28 PM Forfatter: Brian Nielsen (Briian) Jeg har også lavet nogle evalueringer for dem! Og ja, lønnen er temmelig beskeden...
Definer beskeden? At skulle lægge penge ud for dem er nok det, jeg ville have mest i mod. Jeg har før hørt om firmaer hvor det næsten ikke var muligt som testshopper at få pengene retur.
Hos MindMe har før lavet opgaver indenfor Mystery Shopping som det hedder. Vi var dog lidt mere large overfor vores prøvekøbere end Gapbuser er. I min ressearch til lanceringen af vores Mystery Shopping løsninger, var jeg selv "ansat" ved Gapbuster, for at suge til mig. Og først da jeg blev det, blev jeg klar over, at det NEMT kunne gøres både bedre og billigere.
Lønnnen er ikke så fed, men for en studerende kan det være et glimrende supplement. I min ressearch periode spiste jeg f.eks. på McDonals nogle gange, og fik penge for det. Blev dog noget træt af det, da jeg for tredie gang på en dag, stod ved McDriven.....
Men jeg fik en masse værdifuld viden omkring systemet, som jeg i mange tilfælde finder mangelfuld ved f.eks. Gapbuster.....
Tak, Cygnet, Morten, Brian og Jan for kommentarerne...
Så blev jeg lidt klogere ;-)
Cygnet... ser i din signatur at du ikke gider være MLM Pusher... den klare du snildt: Fat pennen og kast indlæg ind på Amino eller del din viden i kommentarer - så er du hurtigt videre på næste stadie ;-)
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Selvom det er et gammelt indlæg, håber jeg nogen vil svare alligevel.
Jeg arbejder for gapbuster, men har ikke fået min løn. Jeg kan forstå at nogle af jer har haft det samme problem, så er det bare mit spørgsmål er, hvad gjorde I for at få dem til at udbetale den? Det er jo ikke kun lønnen det handler om, det er jo også de penge jeg har lagt ud for dem. På forhånd tak for svar, Kh Malene