Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis retouchering tilbydes (opbygning af portfolio)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle jer der kiggede forbi denne tråd :)

Jeg tilbyder, som titlen indikerer, gratis retouchering af billeder. Grunden hertil er at jeg ønsker, at opstarte en virksomhed ved siden af mit studie, hvor jeg tilbyder netop dette produkt.
For at få kunder er det dog som regel en god ide, at kunne skrive nogle referencer på cv'et, derfor dette tilbud.
Hvis du vælger at accepterer tilbuddet, får du fulde rettigheder over det færdige resultat, mod at jeg må påføre dig som reference og efter aftale bruge enkelte billeder i mit online portfolio.

Mine kompetencer rækker vidt inden for "photoshopping", der være alt fra bryllupsbilleder, mode, fotomontager, firma profiler og anden redigering.

Et scenarie kunne være, at i har et modelbillede, som mangler almen retouchering (hud, hår, øjne osv.) og derefter f.eks. skal påføres en tatovering eller sættes ind i en anden scene.

Kun fantasien sætter grænser, så skriv endelig til mig med et forslag og jeg vil svare hurtigst muligt igen om det er muligt.

Jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til ikke at accepterer opgaver, eftersom det er gratis.
Desuden skal i sørge for at stille billeder til rådighed (som i skal have rettighederne til!!)

Jeg har linket til et eksempel på et modelbillede, der er blevet givet et mere reklame orienteret udseende.

http://carstensvendsen.com/eksempler.html

I kan enten svare i denne tråd, skrive en pm eller skrive til min mail på carstensvendsen1@gmail.com

Mvh
Carsten Svendsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)