Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mig og min computer snakker ikke samme sprog!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg sidder med et, forhåbligt lille problem (det er ikke en udfordring det ER et problem) mig og min computer snakker forbi hinanden.

Når jeg tænder for computeren og den kommer til skrivebordet kommer der tre vinduer frem hvor der står :

Fejl under indlæsning af C:\WINDOWS\system32\bamcvpad.dll

Det angivne modul blev ikke fundet.

Fejl under indlæsning af C:\WINDOWS\system32\{bd8ad8b2-b33b-1421-a43c-bfa98a6d917d}.dll

Det angivne modul blev ikke fundet.

Fejl under indlæsning af C:\WINDOWS\system32\bcbnqjdv.dllDet angivne modul blev ikke fundet.

Jeg hved ikke hvad det betyder men det virker som om alt er som det skal være bortset fra jeg nu bliver spamet og skærmbilledet

bliver overtaget af en eller anden reklamet for div. produkter som efterfølgende kan lukkes igen.

Jeg har også den her XP antivirus scanner som popper op hver gang jeg tænder for computeren og begynder at scanne for div. virus og bagdører. Jeg tror jeg mangler et godt antivirus program og tager gerne imod anbefalinger.

Er der nogle som kan tyde det overstående?

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:49

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 20:06

Tak Mr. jensen dit råd er ikke helt dårligt.... men jeg har efter hånden fyldt så mange ting ind i den lille kasse at jeg tror det bliver et problem hvis jeg

skulle bruge den som rampe når jeg skifter olie på bilen, så heller side at bruge en halv time på at lukke alle de pop up´s hver gang jeg tænder for skidtet.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:29
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 21:17

jeg har lige prøvet at google noget af koden - bamcvpad.dll og det leder mig hen til errorsmart.com og det ser ud til at være noget af det jeg mangler

måske også en idé for andre

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:35

NEJ!!!

Errorsmart.com og andre af den slags fupforetagender har bare købt adwords på dll

Det løser ikke dit problem og jeg vil ikke anbefale dig at investere i deres crapware.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 22:12

Okay, har lige googlet errorsmart og det ser ikke for godt ud, jeg har ikke downloadet programet der er også flere tråde der advare mod Errorsmart.com og Errorsafe.com bl.a. hvis man skriver errorsmart i siteadvisor.com kommer der dårlige erfaringer frem. Det er sku farligt at være online, mange af de sider man kommer forbi er det rene fup der er ikke noget at sige til mange falder i, de har en flot og næsten troværdig forside og er ikke til at kende fra den rigtige vare. 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:51
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:55
Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08