Uh havde ikke lige set der var kommet flere svar, spændende spændende.
Virker selvfølgelig smart det der automatisk keyword indsættelse, men personligt har jeg det bare sådan at hvis der dukker en annonce op, hvor det jeg har søgt efter står med fed skrift. Så er jeg skræmt langt væk. Uden jeg kan forklare det, og uden jeg kan sætte de rigtige ord på det, så virker det så lusket ;) Men hvordan har den almene forbruger det?
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Uh havde ikke lige set der var kommet flere svar, spændende spændende.
Virker selvfølgelig smart det der automatisk keyword indsættelse, men personligt har jeg det bare sådan at hvis der dukker en annonce op, hvor det jeg har søgt efter står med fed skrift. Så er jeg skræmt langt væk. Uden jeg kan forklare det, og uden jeg kan sætte de rigtige ord på det, så virker det så lusket ;) Men hvordan har den almene forbruger det?
Jeg har det sådan, at ser jeg noget med fed skrift, fanger det min opmærksomhed og det virker relevant!
Hej Jesper.
det der sker tit når man selv laver det så brænder man fingerne - hvis man ikke tænker sig om. enten byder man for meget ellers fanger man de forkerte kunder.
grunden til den siger 3 kr er fordi din kvalitet er for ringe søgeord kontra kampagnetekst.
hvis du laver det rigtigt kan du få de besøgende til 30 øre - hvis der ikke er konkurrence.
hvis du vil guides lidt kan du altid skrive til mig på callesen03@hotmail.com
så skal jeg nok hjælpe dig - uden beregning - :)
Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!
Jeg kan se at rigtig mange fokusere på CTR, men der er nu mange ting der kan spille ind.
Det kan eksempelvis være om dine annoncer er inddelt i grupper, hvad din bounce rate er og loading time. Du kan læse mere om Google's Quality Score her