|
Hej alle Jeg har en meget succesrig webshop, men det bagvedliggende halter en smule. Jeg har købt en løsning hos et lille firma ude i byen, som hoster og udvikler. De er dog ikke til at få fat i og tingene bliver aldrig løst til tiden. Mange ting kan ikke laves og jeg møder konstant begrænsninger, mail der ikke virker og faktura som ikke kan udskrives, osv osv. Det er meget svært at danse med når man omsætter for 250k + om måneden og ens indkomst, hus og madbudget er afhænging af det. Det er den tredje(!!) webløsning vi prøver, og alle de andre gange er vi blevet mødt med tilsvarende amatører, ikke overholdte deadlines og store store frustrationer. Så er mit spørgsmål til jer: Findes der nogen Rigtige Profesionelle løsninger? Hvor aftaler bliver overholdt, hvor tingene fungerer og hvor telefonen bliver taget? Jeg er færdig med systemer til små hygge webshops, oscommerse, joomla osv. Det er bare ikke godt nok, når man er en stor spiller.. Det har i hvert fald ikke kunne bevise sit værd i vores shop. Jeg har min egen grafik liggende ovenpå shoppen og alt er custom lavet. Der må da være andre en mig, der har behov for noget mere profesionelt? Hvad bruger de store spillere? Jeg glæder mig til at høre ! :) |
De store har en hosting aftale og løser så selv deres problemer! (Det er nok at generalisere, men det er nok ikke langt fra) Jeg tror nu bare du har været lidt uheldig, jeg har bgsys, og de har haft 100% oppetid de sidste tre år. Der har været et tilfælde hvor min mail ikke virkede en time, så det er da til at leve med.
Jimmy
Bliv gratis medlem